Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
31Tr su v PO urcite viac spolahlive ako 24Tr/25Tr. Druhe menovane sa kazia jedna radost a problemy s nimi zacinali pomerne skoro. Samozrejme sa uz stalo, ze sli predcasne do vozovne aj 31Tr, ale az na to, ze im vadi mraz to s nimi vyzera fajn a nikdy sa neodstavili na nejaku zavratne dlhu dobu.
Reply on: trolejbus6207 #196086:
Nezlikvidujú, a ja dúfam, že nielen na akciách s historickými vozidlami, ale občas aj v dennej premávke. ?
je podla vas normalne ked vodic 3 minuty stoji na SAVke s otvorenymi dverami potom niekto nastupi prednymi dverami zavre dvere a odide?
Reply on: S499.1023 #196085:
ja ho mam v pamati ako voz bez problemov, ked si zoberies, ze vydrzal v premavke 26 rokov, tak skladam klobuk dolu, dufam, ze ten historicak z neho bude, ze ho nakoniec nezlikviduju...
poslal som Ti mail, ak chces, odpovedz ?
Reply on: ivanbuto #196084:
Hej, keď nebolo zavzdušnené servo, čo bolo práve u 6207 prakticky stále ?.
Trolejbus 6207: Mám, môj tunajší nick zavináč seznam bodka cz. A keby si zagooglil, vypadnú na teba aj iné.
Reply on: S499.1023 #196082:
Ak mi pamäť zle neslúži, šlo to aj na jedenkrát. ?
Reply on: S499.1023 #196082:
na Lizu nesahaj, s nou som v RD nikdy nebol, s nou som robil casto 212/8 poobedny diel a tam ziadny problem s rajdom nemala ? ked sme pri tom, v RD mala problem pomaly kazda tyristorova 9Tr-ka, akurat Sanosy sa tam tocili jedna basen

PS - mas nejaky funkcny mail? nieco som Ti chcel poslat, ale vratilo sa mi ako nedorucitelne
Reply on: trolejbus6207 #196077:
Však ja ti to neberiem, preto ti asi ostala v krvi láska k šrotom ako 6207, čo sa na Trenčianskej na jedenkrát ani nevytočí ?.
Reply on: 810zssk #196044:
Aj vo Viedni, ked ides v maji do Pratru, tak ides preplnenymi spojmi.
Aj v civilizovanych krajinach sa do takychto destinacii neposiluju linky aby vsetci sedeli ale aby sa netlacili. Z fotky je evidentne vidno 2/3 cestujucich sedi a 1/3 stoji co je uplny standard.
Reply on: S499.1023 #196075:
čo si to hodil na košickú diskusiu,kedsa to nedá zobraziť ? ???
Aj tak rád by som vedel čo s týmto zázrakom budú robiť ? ??
Reply on: S499.1023 #196075:
Igorko, paci sa mi Tvoj nazor na mna, ze som sotous, ale mozem zodpovedne prehlasit, ze som s trolejbusmi jazdil skor ako Ty ?
Reply on: S499.1023 #196075:
? ...tomu sa povie bingo po hlavičke !!!? ?
Reply on: trolejbus6207 #196072:
Mne sa velmi páči, že šotouš najprv jednoznačne napíše, že sortrol je fuj hnus a kde jazdí, tam prestanú dojiť kravy a rodia sa postihnuté deti a potom sa ide pýtať na prešovskú diskusiu, aké s nimi majú skúsenosti.
Reply on: jokl #196073:
jasne, ze by take stare vozy jazdit nemali, ale ma toto mesto na nove vozy? nema, lebo vsetky prachy sa minu na furu nezmyslov, len aby sa niekto nabalil
mame nekonecne stastie, ze sa podarilo presmerovat fondy z Filialky na nove trolejbusy a elektricky, lebo bez toho by za nejaky kratky cas elektricka trakcia zrutila(neviem, ako zle su na tom eliny, ale troliky urcite)
pozri, v akej situacii su momentalne autobusy - lepi sa to, ako sa len da, osobne si myslim, ze jazdi vsetko, co ma kolesa, bez ohladu na technicky stav, napriek tomu su nevypravene vozy v rannej vyprave a to este ani nezacala zima, DPB potrebuje minimalne stovku novych busov, aby vobec dokazal fungovat a na to nema peniaze najsmutnejsie na tom je to, ze sudruh Delfin, ktory je za tento marazmus zodpovedny, sa este chvali, ako on usetril, v kazdej slusnejsej spolocnosti by ho davno vykopli za neschopnost
Reply on: trolejbus6207 #196072:
Máš pravdu,ale treba si aj to povedať,že životnosť vozidiel MHD nemá byť 20-25rokov !! Teda v prípade kolajových vozidiel je to iné,ale pri a-busoch a t-busoch ....? ??Takže po 15rokoch prevádzky min.do šrotu ...aj to už aspon jedenkrát z generálkované.
Reply on: jokl #196071:
to si pis, ze kupi, ked ma podpisanu zmluvu na 20 vozov do roku 2014(z toho zatial dodanych 7ks)...

otazka stoji takto - kolko vydrzia tie slavne 31Tr? myslis, ze viac ako 20 rokov, tak ako niektore 15Tr-ky? pri ich "kvalite" asi tazko, ked uz od vyroby maju problemy s praskanim ramov, lebo je to poddimenzovane riesenie vyrobcu polnohospodarskej techniky, osobne si myslim, ze nevydrzia ani planovanu zivotnost trolejbusu. ale panom z hnuSOR-u to zjavne vyhovuje, vsak zasa niekoho podplatia, aby vyhrali tender na dalsi vozy a kseft sa toci dalej...

vies, ti co riadia Ja a Ty, nie su vobec blbi, investovali do odvetvia, ktore im vynasa slusne zisky (pretoze potreba vozidiel MHD vzdy bude), ja im ich nezavidim, akurat ma serie to, ze podstata ich ziskov je zalozena na odrbavani kvality a podplacani, s tym mam nekonecny problem a neviem sa s tym zmierit, lebo potom to na Slovensku vyzera tak, ako v Kocurkove (a to je este slusny vyraz)
Reply on: trolejbus6207 #196070:
Odkial si si istý,že Prešov nekúpi dalšie trolejbusy od sorky ? ???? A potom,strašne rád by som videl niečo z výroby,aby som si sám urobil vlastný názor.Zatila je to o polemike ...?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.