Z môjho pohľadu zmysluplná trasa pre električky by bola cez Mlynské nivy a poza biznis centrá, tým by sa pokryli novo urbanizujúce sa územia. Na Prievozskej/Gagarinovej by zostala súčasná elektrická trakcia a urobili by sa potrebné opatrenia na jej preferenciu.
ak neratam hlucnost sposobenu zlou udrzbou kolajnic, tak modernizovane T3/K2 a T6A5 su tichsie ako terajsie trolejbusy (teda aspon podla mna, nemam to nijak vedecky podlozene)
Som teda naozaj zvedavý čo za kombajny sem dojdú ? , už ale vidím tie 3-dverové O405N2 ako sa tam bude vystupovať napr. linka 63 v piatok v špičke ? to je už potom koniec srandy
Re #145297 VLK:
Plánuje sa zatiaľ len v hlavách, žiadna záväzná dokumentácia (generel, ÚP...) ju doteraz neobsahovala. Kým to nebude niekde na papieri, tak to beriem ako keby to ani nebolo.
Re #145299 david1:
Prešiel som si to tu celé, ak to tu je tak len v rovine šoto-scifi-návrhov. Samozrejme, že nové žel. zastávky (nie len vo Vrakuni) po zapojení sa RJ do IDS budú veľkým prínosom, ale zatiaľ nie je ani jedno (ani zastávky ani zapojený RJ), a tak sa nebudem tešiť vopred. ?
Zasa pozor.. To, že ich je spolu 8 (3 dverových) určite neznamená, že bude bude všetkých 8 aj premávať ?
Dá sa dohľadať v galérií a asi aj tu v diskusií.. ale sa mi marí že prvý deň ako išli von tak počas dňa boli všetky vozy na poruche a niektoré viac krát (linka 21)... a niektoré dotiahnuté na tyči...
A ani neskôr to nebolo ružové... a ak sa bude platiť nájom od km, čo asi bude, tak asi pôjdu von čo najmenej....
Btw. to len ja si pamätám ako sa tu donedávna velice preferovala tá štúdia ktorá poukazuje na ultravýhodnosť kĺbakov s 5 dverami oproti 4dverovým? ? A aké sem prídu na prenájom? ?
trolejbus6207