1604 okolo obeda tahana pravdepodobne na miesto kde strávi posledné chvíle...
Čo bola na križovatke pri Jurajovom dvore smer mesto vydutá koľaj, zdá sa že to po mesiaci trochu opravili, minimálne tak, že znížili rýchlosť, zajtra zistím na kolko...
"Český výrobca označuje prevádzku v Bratislave za jednu z najnáročnejších."
S týmto musím súhlasiť, cesty sú v dezolátnom stave a kvôli tomuto som si presadol z auta do MHD, nebudem si ničiť auto na takýchto "cestách". Je to určitá forma motivácie cestujúcich, ale asi to mesto nerobí zámerne ?
Ta X13 cez SNP ma asi vacsi zmysel ako terajsie trasa. Napriek tomu sa my zda ze chodi celkom vyuzita. Okolo pol siestej presla X13ka na Oil street a bola to pekna sardinkaren.
Okolo rokov 1980-85 zabezpečovala dopravu pre Bodíky linka 102413 Ba-Gabčíkovo http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/pal/102413.pdf trasou Horný Bar - Bodíky - Trstená na Ostrove http://goo.gl/maps/RF5Uy no a Dobrohošť a Vojka to bola linka 102414 Ba- Blatná na Ostrove http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/pal/102414.pdf trasou Báč - Dobrohošť - Vojka nad Dunajom - Kyselica http://goo.gl/maps/HqC6L obe linky v čase od cca 4:00 z Vojky a Bodíkov do 23:00 z Bratislavy ? v cca 60-min (v špičke lepšom intervale áno neuveriteľné ) Pred začiatkom výstavby SVD Gabčíkovo- Nagymaros sa uvažovalo o likvidácií - vysídlení uvedených obcí a preto s od cca 1970 zaviedla stavebná uzávera (nebolo možné stavať ani renovovať ) preto všetci mladý z obcí ušli za prácou a bývaním do Šamorína, DS a Ba. A doma zostala len staršia generácia. Rozvoj územia začal až okolo roku 1995 keď si Bratislavčania začali kupovať domčeky na rekreáciu aj bývanie, no ale tí bus dopravu nevyužívajú (veď ani nie je akú) Ale spoj 201413/14 o 15:10 z AS Nivy vezie hodne školákov-študentov
Jednu dobu som spojenie po pravej strane hrádze využíval pomerne často, stále tadial chodia 3 páry denne. A jednoznačne najbližšie autobusové spojenie s Danubianou, ktorá má zastavku Čunovo, múzeum rovno pred vchodom (len nemyslím, že o tom veľa jej potenciálnych návštevníkov vie). A spoje jazdili pomerne prijemne obsadené (menej ako desiati sme tam bývali len vo sviatky a weekendy), poobedne spoje mavali aj +30 PAX.
AKÉ BOLO AUTOBUSOVÉ SPOJENIE NA DNEŠNOM TZV. MALOM ŽITNOM OSTROVE V MINULOSTI?
Sú to obce Dobrohošť, Vojka nad Dunajom a Bodíky do ktorých života v roku 1992 výrazne zasiahlo Vodné dielo Gabčíkovo čím sa im zhoršila dopravná dostupnosť (sú viac-menej izolované od okolitého sveta).
Pamätáte si niekto - pred rokom 1992 tam premávali autobusy takisto cez Čunovo alebo aj / len cez Šamorín - kadiaľ tam viedli cesty? Nenašiel som na internete mapu z toho obdobia. Počet spojov bol vyšší ako v súčasnosti?
Ak porovnám autobusové spojenie týchto troch obcí s obcami na "veľkom Žitnom ostrove", tak je to katastrofa... Síce existuje spojenie na oba smery (na Bratislavu i na Gabčíkovo) a dokonca existujú aj spoje spájajúce tieto obce s okresným mesto Dunajská Streda - a jeden aj so Šamorínom. Ich počet je však na oba smery veľmi nízky.
Domáci si zrejme odvykli používať autobusy, lebo keď som tade išiel či už v súčasnosti alebo v minulosti, počet cestujúcich bol vždy od 1 do cca 6.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
44