Stredom Dunaja /stareho/prechadza hranica . Takze z Cunova uz jedine do Madarska. Bol tam aj hr.prechod sezony okrem Rajky pre DDR ,ktorý smerovali hufne k Balatonu. Teraz cez neho premava L801 ak sa nemýlim. Ta cesta z AVŠ smer Dobrohošť bola vybudovaná naraz z vodným dielom.
Wau, ale stále nerozumiem - pôvodný Dunaj tiekol v rovnakých miestach ako dnes? Čo bolo tam kde je dnes Areál vodných športov a Danubiana? Z Čunova sa dalo dostať cez nejaký most nielen do Dobrohošti, ale aj do Hamuliakova či Šamorína?
1604 okolo obeda tahana pravdepodobne na miesto kde strávi posledné chvíle...
Čo bola na križovatke pri Jurajovom dvore smer mesto vydutá koľaj, zdá sa že to po mesiaci trochu opravili, minimálne tak, že znížili rýchlosť, zajtra zistím na kolko...
1604 okolo obeda tahana pravdepodobne na miesto kde strávi posledné chvíle...
Čo bola na križovatke pri Jurajovom dvore smer mesto vydutá koľaj, zdá sa že to po mesiaci trochu opravili, minimálne tak, že znížili rýchlosť, zajtra zistím na kolko...
"Český výrobca označuje prevádzku v Bratislave za jednu z najnáročnejších."
S týmto musím súhlasiť, cesty sú v dezolátnom stave a kvôli tomuto som si presadol z auta do MHD, nebudem si ničiť auto na takýchto "cestách". Je to určitá forma motivácie cestujúcich, ale asi to mesto nerobí zámerne ?
Ta X13 cez SNP ma asi vacsi zmysel ako terajsie trasa. Napriek tomu sa my zda ze chodi celkom vyuzita. Okolo pol siestej presla X13ka na Oil street a bola to pekna sardinkaren.
Okolo rokov 1980-85 zabezpečovala dopravu pre Bodíky linka 102413 Ba-Gabčíkovo http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/pal/102413.pdf trasou Horný Bar - Bodíky - Trstená na Ostrove http://goo.gl/maps/RF5Uy no a Dobrohošť a Vojka to bola linka 102414 Ba- Blatná na Ostrove http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/pal/102414.pdf trasou Báč - Dobrohošť - Vojka nad Dunajom - Kyselica http://goo.gl/maps/HqC6L obe linky v čase od cca 4:00 z Vojky a Bodíkov do 23:00 z Bratislavy ? v cca 60-min (v špičke lepšom intervale áno neuveriteľné ) Pred začiatkom výstavby SVD Gabčíkovo- Nagymaros sa uvažovalo o likvidácií - vysídlení uvedených obcí a preto s od cca 1970 zaviedla stavebná uzávera (nebolo možné stavať ani renovovať ) preto všetci mladý z obcí ušli za prácou a bývaním do Šamorína, DS a Ba. A doma zostala len staršia generácia. Rozvoj územia začal až okolo roku 1995 keď si Bratislavčania začali kupovať domčeky na rekreáciu aj bývanie, no ale tí bus dopravu nevyužívajú (veď ani nie je akú) Ale spoj 201413/14 o 15:10 z AS Nivy vezie hodne školákov-študentov
Ámos