Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peta.Boo #193954:
Ja by som nebol proti tej 63 (zo Sokolskej by tiež mohla byť prestupná zastávka. Ešte tam spraviť možnosť normálneho sa dostania na stanicu a...

a ináč to si fakt myslíte, že sa niekomu za 270€ na rok oplatí robiť dopravu?

Vodiči majú plat 3-4€ na hodinu čiže dajme 3,70€ väčšinou vozidlo jazdí od 4tej do 23tej
čiže nech na vodičov DPB musí dať na jedno vozidlo denne 19*3,70 a to je 70€ teraz sa napríklad ušetria 4vozidlá na 34 ciže 70*4 je 280€ na jeden deň len na vodičov. Ročne cez pracovné dni to je vyše 67 000€ ak by som dal, že mesiac má 20 pracovných dní (nepočítal som sviatky...)
Nehovoriac o spotrebe paliva, opravách...

Nech je to spolu za rok vyše 100 000€ čiže na prevádzku 4 autobusov by bolo potrebné kúpiť okolo 400 ročných električeniek (nie na celú MHD iba na tieto 4 autobusy)

Teraz si zoberte koľko stoviek vozidiel tu jazdí. Je to naozaj také ziskové?
Reply on: Peta.Boo #193953:
Ani jedna linka v Petrzalke nema 5min. int. cez den.
Reply on: Tedomík #193937:
Myslela som napr.na Bajkalsku..tam ide odtial len 204 a ta uz okolo 8 nechodievala tak casto..neviem ako bude teraz, nemam cas to teraz sledovat..no stacilo by, aby 63 stala na Sokolskej, nech clovek co ide tym smerom moze vystupit tam..
Reply on: yolis #193927:
Pardon, zena, tazko to rozoznat..nemam klapky na ociach, do petrzalky chodievam kazdy tyzden a nie vzdy na jedno miesto ako si asi myslis, takze tu situaciu v petrzalke vidam opakovane..nevidim uz koment, kde niekto pisal ze je tam 18 liniek a vyzeralo ze sa mi to zda malo oproti dubravke, kdr je dokopy 8 a ma obyvatelov podla neho 4x menej, no v petrzalke chodi asi 5 z nich kazdych 5 minut cez den, co ne uplne zbytocne a to zavera vozy, nie 34..
Reply on: yolis #193928:
Noo ale tych cca 270€ za rocny PCL uz ano..kazdy ma svoj nazor, viem dobre ako to chodi, nemam k tomu viac co povedat..
Reply on: Roberto #193950:
ten voz je obrazom vyrobcu, ktory sa ani netaji, ze vyraba "lacne" vozy(skor si myslim, ze nekvalitne), ja sa MHD-ckou nevozim, ale stacilo mi vidiet fotky, aby som si vyrobil nazor na NB18, podla mna je to strasny shit, nechapem jedno - preco sa za kazdu cenu drzia koncepcie 2+2, vsak to musi byt katastrofa dostat sa cez ulicku ku dveram, mozno je to dan za nizkopodlaznost, ked si spomeniem, ake bolo usporiadanie starych Ik280 alebo Sanosov, mali sice vysoku podlahu, ale inak tam bolo miesta neurekom a na nastupenie a vystupenie stacilo v pohode aj stvoro dveri
Reply on: trolejbus6207 #193949:
najlepsie bolo ked som isiel vo fungl novom sore (asi 2 tyzdne boli v premavke) zo 4tej serie 19 kusovej uz zle drzal kryt na vzduchove nadoby nad dverami a myslel som si ze zachvilku odpadne pretoze bol zle priskrutkovany
Reply on: Roberto #193948:
takze prva varka NB18 je skoro v polovici zivotnosti, uz som aj tu v diskusii zaregistroval ponosy, ako v nich vsetko strasne skripe, vsak uvidime...
co sa tyka trolejbusov 31Tr, mozno by sa vedeli ludia zo Ziliny a Presova podelit o dojmy z nich, vsak v Presove jazdia uz skoro dva roky, ako su na tom s poruchovostou a co robi ram
Reply on: trolejbus6207 #193947:
ved ked zacnu dozivat NB18Tky to bude sranda predpokladam ze uz o 5 - 6 rokov to bude kedy budu v stave ako nase IK trolejbusy by sa rozpadnut nemali kvoli 12 year zarukov na ram
Reply on: Roberto #193946:
je to tak, uz som tu pisal viackrat, budeme este plakat za srotmi z Karosy a Ikarusu, pripadne 15Tr-kami, ked sa tie hnuSOR-y po par rokoch rozpadnu, ale mocipanom je to sumafuk, hlavne je, ze teraz sa nabalia nenazranci z Ja&Ty...
Reply on: on-line #193920:
ach jaj niekto konečne to povedal ale hlinu nemusím uvidíme v akom stave budú o 12 rokov bez GO príp o 20 s GO
Reply on: Tedomík #193942:
Dokonca vďaka výluke premáva(la) 4-6V ako náhradná autobusová doprava.
Reply on: Tedomík #193942:
http://terezkrt.hu/kepek/Budapest_transportation_map_Terezkrt.JPG Tu je aj mapa (tá bledozelená čiara je 4a6 označené sú tam tiež jednou farbou)
Reply on: Peta.Boo #193922:
Berte to, akoby linky 83+84 bola jedna linka s tým, že jedná ide cez starú dúbravku a vPetržalke sa rozdelujú na sva smery ale z dvôdu zjednodušenia označenia im boli pridelené 2 rôzne čísla. takéto linky su bežné v rôznych metropolách

napr. električkové linky 4 a 6 v BudapeŠti. Ľudia ich berú ako 1 linku keďže okrem dvoch zastávok majú celú trať spoločnú.

V Prahe pri novom linkovaní električiek tiež spravili nejaké 2 linky akoby jednu.
Reply on: Tedomík #193936:
a dufam ze ta zberba zostane zamknutá za múrmi tej "fabriky"
Reply on: Tedomík #193936:
Chvalabohu.
Reply on: Tedomík #193938:
je leto magoriát nič nerobí ?
Zmena X13 zase zaspala?
Reply on: Peta.Boo #193893:
To by som fakt chcel vidieť niekoho kto čaká 10-15 min. v rannej špičke na Račianske mýto zosmeru Dúbravka

Zo Sokolskej je o siedmej hodine na smer Račko priemerný interval 4 min. (L64+204+209)

Z Patrónky je priemerný interval liniek 21+63 tiež 4 min. a keď sa k tomu pridajú SL linky 2** tak priemerný interval Patrónka→Račianske mýto sú 2 min.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.