Keď som čítal jeho pár vyjadrení, to boli exemplárne prípady našej malosti, povedal som si, že to je trápenie normálne ?
Jj, touch-in oyster kartou je zachovaný v oboch módoch s tým, že sprievodca si odsleduje nástup zadnými dverami a lístky predáva len on. A nápomocné je, že sa nimi budú obsadzovať naraz celé linky. Sprievodca je veľké plus, okrem zrýchlenia nástupu preberie aj veľký počet bŕzd, ktoré sú schopné pýtať sa vodiča aj tie najzákladnejšie otázky ?
Tak aj v Poprade sa kupuje listok u vodica a ludia sa tam zrazaju v ulicke pri pokuse o tuto cinnost, vo svete kde zije Troliga to evidentne nikomu nevadi ?
A inak, nove londynske Routemastery by myslim mali fungovat so sprievodcami namiesto predaja u vodica (hoci bude mozne ich prevadzkovat aj vo one-man-operation).
Možno tak stál nafťák aspoň 15 rokov dozadu.. Dnes sa takmer výlučne kupujú hybridy, kde sa ceny pohybujú okolo £300.000, 600 nových 12 M odoberie Londýn za £354,500.
Ak je tento trh cieľový pre Sirius, tak je potrebné sa dotiahnuť v inom vybavení (automatická plošina, klíma, kamery,..), ale v UK a naokolo má pramalé šance najmä pre umiestnenie predných dverí, nakoľko sa kontakt s vodičom pri nástupe stal pevnou súčasťou cestovania v týchto oblastiach. Možno tak na vyhliadkový bus s otvorenou strechou by to niekto niekam zobral. Jediný stavitel busov u nás a investuje do vyvoja tak neperspektívneho výrobku. Snáď im to aspoň vo zviditeľnení tých ostatných pomôže..
ja však dúfam že to bude fungovať v BA a to v celej sieti MHD hrozne by to pomohlo zistiť človeku čo má smart prípadne dva prípadne tab kde sa náchadza jeho vozidlo najmä večer a cez víkend kedy intervaly nie sú lákavé by som to využil či sa rozhodnem pre IPD (individuálnu pešiu dopravu ? ) alebo MHD
Aj v tom Brne sa tam zobrazovali všetky vozidlá MHD, po prvom januári 2013. DPMB to odôvodnil väčšími zmenami v MHD, nech majú cestujúci lepšie možnosti zistiť, kedy a kade im chodí ich linka po zmenách... Toto však vydržalo cca 2-3 týždne, potom to obmedzil opäť iba na električky, nočné spoje a náhradnú dopravu (plus dlhodobo sa tam zobrazujú aj vozidlá regionálnej linky prevádzkovanej DPMB - č. 303.)
vraj sa to v brne bude rozširovať a podobne tomu bude aj u nás už dne tam môžeš sledovať polohu až cca16 autobusov avšak si myslím že by bolo pre nás vhodnejšie vedieť kde je ABUS , TBUS ako kde je Šalina
V Brne sú sledované všetky vozidlá online.. akurát DPMB "sprístupnil pre iné stránky" akurát údaje o električkách, nočákoch a náhradnej doprave.
V DPB sú cez GPS tiež sledované všetky vozidlá MHD (teda ak im ide vysielačka) a na dispečingu ich vidia na mape. DPB však zatiaľ tieto údaje nesprístupnil. Podľa toho článku vraj plánuje.. tak uvidíme.
Sme tbrdí, že aj v Bratislave sa chystá systém na sledovanie aktuálnej polohy vozidiel- ako v Brne. Vie však niekto, či by sa to týkalo všetkých druhov vozidiel (autobusov, trolejbusov a električiek), alebo len električiek, ako je tomu v Brne?
ta sak pre mna ako turistu to pride vhod ale nemysli si ze prevadzka a kupa toho siriusa je lacna. v anglicku stoji jeden novy doubledecker okolo 150 000 libier
a preco si myslis ze tento kus je cerveny? zeby busy v MHD poprad boli cervene?
ja si myslum ze od zaciatku bol urceny pre bratislavu a cervena farba nie je nahoda. minuly rok tu nemusel prist bo chodila cabrio karosa ?
Prečo mám po prečítaní tejto vety "Je zadarmo a dopravný podnik ho zatiaľ má požičaný len na dva týždne. Ak by v meste ostal, slúžil by naďalej ako turistická atrakcia." divný pocit, že tu aj ostane? ?
Sommelier
Ak je tento trh cieľový pre Sirius, tak je potrebné sa dotiahnuť v inom vybavení (automatická plošina, klíma, kamery,..), ale v UK a naokolo má pramalé šance najmä pre umiestnenie predných dverí, nakoľko sa kontakt s vodičom pri nástupe stal pevnou súčasťou cestovania v týchto oblastiach. Možno tak na vyhliadkový bus s otvorenou strechou by to niekto niekam zobral. Jediný stavitel busov u nás a investuje do vyvoja tak neperspektívneho výrobku. Snáď im to aspoň vo zviditeľnení tých ostatných pomôže..