poprve sirius nie je hybrid a podruhe tie borismasteri su ovela drahsie ako ine normalne autobusy napr. enviro 400. normalne stoja aj z kozenymi sedadlami a zasuvkami naviac okolo 200 000 libier
Keď som čítal jeho pár vyjadrení, to boli exemplárne prípady našej malosti, povedal som si, že to je trápenie normálne ?
Jj, touch-in oyster kartou je zachovaný v oboch módoch s tým, že sprievodca si odsleduje nástup zadnými dverami a lístky predáva len on. A nápomocné je, že sa nimi budú obsadzovať naraz celé linky. Sprievodca je veľké plus, okrem zrýchlenia nástupu preberie aj veľký počet bŕzd, ktoré sú schopné pýtať sa vodiča aj tie najzákladnejšie otázky ?
Tak aj v Poprade sa kupuje listok u vodica a ludia sa tam zrazaju v ulicke pri pokuse o tuto cinnost, vo svete kde zije Troliga to evidentne nikomu nevadi ?
A inak, nove londynske Routemastery by myslim mali fungovat so sprievodcami namiesto predaja u vodica (hoci bude mozne ich prevadzkovat aj vo one-man-operation).
Možno tak stál nafťák aspoň 15 rokov dozadu.. Dnes sa takmer výlučne kupujú hybridy, kde sa ceny pohybujú okolo £300.000, 600 nových 12 M odoberie Londýn za £354,500.
Ak je tento trh cieľový pre Sirius, tak je potrebné sa dotiahnuť v inom vybavení (automatická plošina, klíma, kamery,..), ale v UK a naokolo má pramalé šance najmä pre umiestnenie predných dverí, nakoľko sa kontakt s vodičom pri nástupe stal pevnou súčasťou cestovania v týchto oblastiach. Možno tak na vyhliadkový bus s otvorenou strechou by to niekto niekam zobral. Jediný stavitel busov u nás a investuje do vyvoja tak neperspektívneho výrobku. Snáď im to aspoň vo zviditeľnení tých ostatných pomôže..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Ak je tento trh cieľový pre Sirius, tak je potrebné sa dotiahnuť v inom vybavení (automatická plošina, klíma, kamery,..), ale v UK a naokolo má pramalé šance najmä pre umiestnenie predných dverí, nakoľko sa kontakt s vodičom pri nástupe stal pevnou súčasťou cestovania v týchto oblastiach. Možno tak na vyhliadkový bus s otvorenou strechou by to niekto niekam zobral. Jediný stavitel busov u nás a investuje do vyvoja tak neperspektívneho výrobku. Snáď im to aspoň vo zviditeľnení tých ostatných pomôže..