Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Do vecera to na Patronke aj bude hotove snad ?
Reply on: MatejBA #192049:
určite nie... okrem Poľska a ČR som sa s blokovaním označovačov počas výkonu prepravnej kontroly stretol napr. aj v Londýnskom autobuse (tam nabehol maník INSPECTOR)...
Reply on: Valec #192044:
Takze len u nas je to taka uroven, ze sa musia zablokovat oznacovace, inak by sa ludia snazili ochcat revizorov? ?
Reply on: VLK #192047:
ved nevravim ze s tym mate nieco robit 😉 len pridavam svoje do diskusie 🙂
Reply on: yolis #192046:
tu to síce nebolo, ale skôr odporúčam napísať na DPB, kde s tým aj vedia niečo urobiť ?
Ak to tu už bolo, tak sa ospravedlňujem, ale včera ma nesmierne vytočilo, keď som sa na zastávke na autobusovej stanici smer do mesta snažila nájsť cestovné poriadky. Ani na jednom z troch prístreškov neboli., hlavne že cez celý prvý prístrešok bola naťahaná reklama na cestovku. Ľudia tam bezradne krúžili a hľadali nejaké CP.
Reply on: Valec #192044:
dik
Reply on: Roberto #192034:
Iba to čo viem:
Riga, Villnius - revízia prebieha v zastávke alebo na trase (zastavením vozidla na vhodnom mieste), do vozidla nabehne dostatočný počet kontrolórov (3-5) ktorí v priebehu cca 30 sek stihnú všetkých skontrolovať. Cestujúci bez lístka vystupujú a riešia ich na mieste (niekedy aj s policajtami), označovače sa neblokujú, vedúci skupiny revízorov zapisuje kontrolu do svojho aj vodičovho výkazu.

Viedeň (WLB): Označovače sa neblokujú, revízori prejdú celé vozidlo, nikoho som nevidel označovať si lístok pre revizórmi.

Ostrava: Revízori sa logujú do systému, nespozoroval som ale, že by sa blokovali označovače.

Inde som revízorov nestretol.
Reply on: Petto #192038:
T.j. máš pravdu neuvedomil som si to ale tak pár spojov by sa dalo, príp. 3X T6 a 3X T3
e-mail na DPB haha tý by akurát našli výhovorku, ktorá by vyzerala takto
Z mosta SNP sa dá dostať aj linkami 28, 29, 30, 37, príp. by neodpísali vôbec
Tá L6 tam neskutočne chýba. Aj keď doobeda to L4 zvláda ale 15 min. z veľmi veľkej MČ na nábrežie ?
Reply on: Tedomík #192037:
A kto ti bude spajat/rozpajat neustale tie K2S/T3P ? ADD2: nemame ani tolko elektriciek - zatiaľ. Na celu L5 by si potreboval 19 suprav K2S+T3 co je cca polovica vsetkych K2S z Krasnan , ktore by si zase musel stiahnut odniekial - z L3/8 alebo L6/9, L7 ? a potom tie usetrene sola by si dal na L7 či ?

ADD3: áno L4 večer nepostacuje cez vikendy,ale to sa da riesit aj vypomocou v podobe L6 medzi 16 hod. a 22 hod. Skus napisat mail na DPB.
Reply on: Ámos #192036:
Na L5 by mala byť taká K2S+T3P vždy cez pracovné dni. Na L4 cez víkendy, keďže večer sú na nábreží poriadné balíky a ten 15 min. interval ? "NS MHD"
Reply on: Roberto #192022:
ani 3xT3 ani 2xK2S nemoze ist na trat bez vynimky drazneho urade jestli se nemylim
Reply on: Roberto #192034:
Budapešt má tuším ešte veľa tých dierkových označovačov, ktore oznacovali na CL čísla tam sa to pochopitelne zablokovat neda, ako je to u ostatných oznacovacov nwm
neviete ako prebieha prepravna kontrola v inych europskych mestach blokada oznacovacov ; logovanie do systemu atd. zaujima ma napriklad berlin vieden budapest ale nie metro ale busy eliny

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.