Znovu sa mi potvrdilo, ze mhd robi vsetko proti ludom nie pre ludi. Byvame pri zastavke Staviva. pracujem v centre Ba cesta elektrickou trva cca 16 minut, no zial nie je tomu prisposobeny autobus c.57. Najprv mi zrusili rannu cestu, lebo prva 57-cka vzdy meskala cca 5 minut( ako keby isla uz 10km) takze som nestihla elektricku c.4 na Zlatych pieskoch, lebo ta ide kazdych 15 minut do 6,00. Tak ma manzel rano vozi na zastavku Magnetova, aby som prisla nacas do prace. (ZAUJIMAVO SOM NAPOCITALA OD 5,00 DO 6,00 15 SPOJOV SMER AMERICKE NAMESTIE=PARADOXNE ZA HODINU TO VYCHADZA TO KAZDE 4 MINUTY ODCHOD.) Nieco tu asi dobre nefunguje! Pracujem od 6,00 - 14,00 cize z Marianskej ide c. 4 o 14,08 tu nestiham, pretoze nemozem cvikat kartu presne o 14,00 a nieco trva aj cesta na zastavku. Idem na tu elektricku o 14,16 ( s tou som stihala spoj c.57 z Jur.dvora o 14,37) a musim ist z na zástavku cesta na senec a odtial pekne krasne peso! Ked som nevedela, ze je zmeneny harmonogram tak som sa previezla na Zabi majer a spat. Pockala som az na tu 57-cku co ide 14,58 (ina tam totiz nesla) domov som prisla 15,10. Na druhy den ma kolegyna vysmiala ved ona uz bola davno doma a to byva v TRNAVE!!! Nevadi mi ked sa prejdem peso, ked je pekne pocasie a nemam ziadne tasky s nakupom, horsie je to za zleho pocasia a s taskami, ale rozmyslam na co som si vlastne kupila elektricenku na vsetky siete ??? Ked za tu hodinu by som to presla asi aj uplne peso
Môžem sa opýtať, prečo je v Dúbravke na električkách na jednom mieste znížená na 10 km/h? Mne sa ten úsek nezná o nič horší ako zvyšok...
Musím uznať, že ako vymieňali plány MHD a plány električiek, že tá práca bola natoľko kvalitná, že 90% tých plánov je čiastočne alebo úplne padnutých ? To lepili slinami?
Btw, do toho mazacieho bodu v Karlovke už asi doplnili lubrigel, už tam eliny nepištia ?
K tejto téme:
25.3. odišiel z DPB na magistrát návrh na zmenu organizácie dopravy (vodorovné značenie) po vybudovaní trolejbusovej trate. Podľa tohto návrhu by vznikol na úseku medzi zastávkou Patrónka a križovatkou krátky zaraďovací bus pruh, ktorý by garantoval prejazd trolejbusov smerom na Kramáre na jeden cyklus, zároveň by uľahčil preraďovanie.
Viem len toľko, že na oddelení dopravného plánovania sa snažili vymyslieť nejaké zvislé značenie (C 25, radenie jazdných pruhoch), ale zatiaľ nič rozumné nevymysleli.
Sčasti máš pravdu, ale pre objektívnosť zase ani súčasnou 207 až po Novohradskú alebo Páričkovu nechodí viac ľudí ako 203 z oblasti Mudroňovej/Palisád na Šancovú či Kolibu.
dandaska