Figela som nezabudol. Lebo kto nic nerobi, nic nepokazi ?
Jedine co sa za jeho ministrovania dialo, bolo prijimanie novych a novych Th.D.
V kazdom pripade, co sa deje za ministrovania dnesneho kokainoveho krala toto ministertvo nezazilo. Ludia co su tam uz 20 a viac rokov a zazili vela vln rozkradania davaju vypovede z trikrat otocenym zaludkom.
V celom centre ale hlavne v okolí Floriánskeho námestie by ti vznikol slušný bordel. Daná linka by napr. stála na všetkých perónoch zast. Vazovova, na všetkých zast. Americké námestie atď. Plus na Floriánskom námestí by stála hneď v dvoch variáciach v smere do centra (z Rače na Špitálsku a z Ružinova na Obchodnú) a takisto na Vazovovej v dvoch smeroch von z centra. Stála by na všetkých zast. v meste obojsmerne, na jednej z/do Ružinova a raz z/do Rače. Okrem skúsených užívateľov MHD by v tom mali všetci úplný chaos
Mám otázku: načo sa na Nám SNP vlastne stále mení 3ka na 8ku a naopak? Keď sa otváral tunel a menilo sa linkovanie električiek, mohli premenovať túto transformérsku linku na (čisto) L3 (resp. čisto L8). Ľudia by si po čase zvykli, že do Rače chodí namiesto 3ky 8ka (prípadne do Ružinova namiesto L8 linka L3).
Cez Obchodnú to dnes isto nie je rýchlejšie, presne ako píše Valec výjazd z Vazky (odbočenie doľava z vedľajšej), ďalšia zastávka, križovatka CSS,... a na obchodnej 20 kmh. Kdežto Odborárske Nám. - Americké Nám. - sú skoordinované aby vychádzal prejazd el. plynulo.
Takže keď to zoberieme z Trnka, tak za 5 minút keď idem s 8mičkou cez Vazku som v lepšom prípade na zastávke Technická univerzita, v tom horšom stojím na svetlách na Floriánskom.
Kdežto keď idem s 9inou, tak za rovnakých 5 minút už zvyčajne opúšťam Mariánsku.
Praktická skúsenosť z čias jazdenia je, že cez Obchodnú to bolo najrýchlejšie. Zastávka navyše pridáva max. 30 sekúnd. Pravda, dolnej trase by mohli pomôcť vypnuté semafory na Kamennom Kyjevskom námestí.
Ešte nepatrne rýchlejšia by bola trasa TrMý - Ivana Vazova - Andreja Radlinského - Obchoda Kšeftoviča - Tuleň - ZPKO, ale keďže touto trasou priamy spoj nejazdí, nemá význam prestupovať, pretože strata času pri prestupe by bola v každom prípade väčšia ako pri priamej ceste 9. Proste by som pri ceste do KV na Trnavskom vliezol do prvého spoja, čo mi týmto smerom pôjde a neriešil by som, či to je 4 alebo 9.
Pri ceste z Rače je 5 bezkonkurenčná, nejaké prestupy nemajú zmysel.
Laminatka