Reply on: Pieter #190756:
- to ze revizor nemoze nikoho prinutit vydat OP je uz zrejme aj v DPB uznane...- co je daleko zavaznejsie, revizor vlastne nema ani ako dosiahnut aby "cierny pasazier" zotrval na mieste do prichodu policie... neviem ako inak ako nasilnym obmedzenim osobnej slobody sa to da dosiahnut??? a nasilne obmedzenie osobnej slobody je u nas trestne, az na vynimky, ktore su dane policajnym a vojenskym osobam, a celkom vynimocke civilnym osobam a to v pripade nutnej obrany a krajnej nudze... revizor nie je policajt ani vojak, a ze by sa jednalo o nutnu obranu alebo krajnu nudzu, tak to silne pochybujem...
- vpodstate dnesna situacia cierneho pasaziera je takato:
chyti ho revizor, poziada ho o poskytnutie udajov, on odmietne, ano, porusil zakon (uz druhy krat, prvy krat tym ze isiel nacierno ?, je to zjavne deviant recidivista|, zrejme necakane sa rozhodne cierny pasazier odist, revizor mu nema ako zabranit, jedine ze by pouzil nasilie, ale to sa dostava do radovo horsieho porusenia zakona, lebo ide o trestny cin...
Pieter
zákony a.s < Zákony SR
A tak isto tu nemusíme rozoberať že reálne ten policajt tie informácie poskytne aj keď by nemal .
Taktiež 99% revízorov porušuje : Cestujúci a revízor sú povinní všetky úkony, ktoré sú
spojené s tarifným zistením vykonať priamo vo vozidle.
To isté s označením SBS
Na koniec dodám znova a zase . Neobhajujem čiernych pasažierov , nechcem aby sa niečo zneužívalo bolo by 100x lepšie ak by sa upravili zákony SR/DPB aby tam neboli takéto diery.