@all: Tie sú už na ústupe (pokiaľ viem, ani sa pre ne aplikácia pre BIDku nerobila), takže v Lamači by mali mať tiež POPku. POPka samozrejme na kartu zapisovať vie, tzn. PCL BID sa budú predávať NA STANICIACH v rámci BID bez ohľadu na to, či tam majú iKVC či POPku.
@Peon: Medzinárodné lístky s pevnou cenou sú také, ktoré majú cenu pevne stanovenú (napr. BA-Wien), medzinárodné lístky s "nepevnou cenou" sú všetky ostatné, kde sa cena vypočítava na základe úsekov v jednotlivých krajinách, tzn. je potrebné online pripojenie k predajnému systému.
Dobrý deń,
chcem sa spýtať na linku 901 do Hainburgu. V informácii na tomto webe sa spomína:
"Bicykle sa prepravujú podľa tarifných podmienok jednotlivých dopravcov."
To znamená, že je možné prepraviť bicykel aj autobusom z Bratislavy, alebo sa preprava bicyklov týka iba nadväzných vlakov od Haiburgu? Treba si rezervovať miesto s bicyklom dopredu, ak napríklad chodí bus často plný? Aký typ lístka si mám kúpiť v automate, ak chcem cestovať s bicyklom do hainburgu (príp. do Petronellu)?
Dík za info. A sú aj nejaké iné medzinárodné lístky než s pevnou cenou? Počul som, že vo vlaku z Hlavnej stanice do Rakúska dokáže slovenský sprievodca predať aj spiatočný lístok do Viedne, ale neviem za aký príplatok..
Takže na ŽST Bratislava-Lamač lístky netlačí POP-ka? Na webe ZSSK sa píše, že stanica má oprávnenie vydávať vnútroštátne cestovné lístky.
Pokial viem tak v Lamaci sa vydavaju listky zo zlteho EMtestu tak ako vsade kde nemaju iKVC... Ci...? Kazdopadne aj keby mali to co sprievodcovia, tak to logicky citacku kariet ma..
Lenže lístky na vlak tam vydávajú na takom strojčeku ako aj sprievodca vo vlaku napr. zo Záhorskej Vsi do Zohoru. Na vydávanie PCL tam zakúpili prístroj od Emtestu?
Zdravím. Vedel by mi niekto poradiť? Pokúšam sa zistiť, aké sú priemerné prevádzkové náklady (1) autobusu, (2) trolejbusu a (3) električky v Bratislave. Taktiež ma zaujíma, aké sú argumenty v prospech električky ako dopravného prostriedku napr. v Petržalke miesto trolejbusu či prípadne elektrického autobusu.
Veď tam už niekoľko rokov nie je pokladníčka. Lístky tam predáva pracovník dopravnej kancelárie ak má práve čas (tuším 0 až 5 minút pred odchodom vlaku si vyhradzujú právo lístok nepredať).
Inak prečo v Lamači nie je možné kupovať medzinárodné cestovné lístky? Kuriózne to bolo hlavne vtedy, keď sa odtiaľ dalo dostať do Rakúska motoráčikom (do Ganserndorfu). Teraz už neviem či mohli predať lístok aspoň do Marcheggu ALEBO len po štátnu hranicu...
6 a 9 budu v zaujme prisposobenia kapacity realnym narokom v pracovnych dnoch riesene takto:
- cast vozidiel z Krasnan rano vykona linku 9, potom v rannej spicke jazdi na 6, v sedle na 9, v popoludnajsej spicke na 6 a potom do ukoncenia na 9
- cast vozidiel z Krasnan podobne ako v predchadzajucom bode, ale na konci vykonavaju 6 az do jej predlzeneho ukoncenia
- cast vozidiel z Trnavky vykonava celodenne 9
- cast vozidiel z Trnavky vykonava spicku na 9 (rano vyjazd aj dojazd a popoludni vyjazd ako linka 6)
Je to trosku komplikovanejsie, ale na druhej strane sa takymto sposobom podarilo ziskat vykony na predlzenu premavku linky 6
Co sa tyka prekladu v Dubravke, tam je pri dvojlinkovom LV jednoducha matematika - bud bude taky preklad v useku KV-PKI alebo v useku KV-nabrezie aj KV-tunel - uz sa da len vybrat mensie zlo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Veď tam už niekoľko rokov nie je pokladníčka. Lístky tam predáva pracovník dopravnej kancelárie ak má práve čas (tuším 0 až 5 minút pred odchodom vlaku si vyhradzujú právo lístok nepredať).
Inak prečo v Lamači nie je možné kupovať medzinárodné cestovné lístky? Kuriózne to bolo hlavne vtedy, keď sa odtiaľ dalo dostať do Rakúska motoráčikom (do Ganserndorfu). Teraz už neviem či mohli predať lístok aspoň do Marcheggu ALEBO len po štátnu hranicu...