Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JaSomTu #190450:
No neviem, ci to bolo myslene celkom vazne... ale pri takomto rieseni by cestujuci z 50 nevystupovali na ostrovcek ale pod kolesa aut jazdiacich v pravom pruhu... jedine ze by sa urobil nejaky mega tender na letiskove autobusy, ktore maju dvere z oboch stran... ☺
Reply on: Yzerman22 #190465:
Samotná dilatácia by nevadila keby hneď za ňou nebol vysoký"hrb" - tiež konkávny...
Reply on: Ike #190462:
To je tzv. dilatačný prah. Je to ako spomaľovací prah ale ten je kokávny, a dilatačný prah je konvexný. ? ?
Reply on: Ike #190462:
Úplne po ľavom okraji sa dá tade s busom pohodlne prejsť pri cca 15-20kmh bez nejakých väčších otrasov.
Reply on: petoo #190457:
Diky za objasnenie. Lebo ako som to čítal v zápisnici, že sa budú montovať (ako už čítam tak sa už aj namontovali) spomalovače tak som nevedel dojsť na to aký to má zmysel pod mostom. ? Tak snáď sa už ten most nebudú snažiť posúvať. ?
Reply on: petoo #190457:
inak veľmi efektívny "spomaľovací prah" je aj tu
http://goo.gl/maps/xcnP2

Neviem ako s busmi, ale s IA tam musím doslova zastaviť a tak prejsť, lebo inak by som skákal ako gumkáč.
Reply on: Valec #190455:
Ale na 102825 uz vobec netusim ako prisli, ved cez 102 ta linka ani len neprechadza ?
Reply on: S499.1023 #190440:
Vies toto podlozit (alebo niekto iny) citaciou zo zakona? To akoze ked budem mat stavebnu firmu a robit pre stat tak musim tehly obstaravat cez VO?
Reply on: Valec #190455:
Vdaka.
Reply on: S499.1023 #190440:
To by najprv museli byť podľa zákona o VO verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, čo nie sú.
Reply on: luky133 #190451:
pár krát sa stalo že sa autobus pokúsil posunú most , samozrejme vyhral most ?
tie prahy sú len pred piliermi a sú umiestnené tak že ked na to príde zadnými kolesami tak vie že by už ďalej nemal isť lebo ďalšie čo ho spomalí bude pilier ?
Reply on: 810zssk #190449:
Samozrejme že sa neprideľuje, dokonca tuším ani v číselníku nie je. Čísla 105xxx uvádza len CP.sk pre linky MHD v Bratislave. Zrejme im systém zrejme neumožňuje používať len trojmiestne čísla.
Reply on: 810zssk #190445:
102825
Reply on: Ámos #190428:
no ked bude tender na taketo nieco prebiehat tak ako na 3busy tak sa ahdam o 10 rokov dockame...
Reply on: S499.1023 #190441:
No, a potom behať po zápisniciach s políciou, s OIK...
Reply on: luky133 #190451:
No predsa aby tam autobusy nejazdili ako blázni ?
Vie niekto aký má zmysel osadiť dva spomalovacie prahy do obratiska MHD pod Mostom SNP? ?
Zdravím páni. Minule som čakala na zástavke Aupark (na Moste SNP) a uvedomila som si, že by sa tu pri troche snahy dala vybudovať zástavka na hrane (ako to zvyknete volať). Teraz na tejto zástavke nestojí bus 50, má zástavku len priamo na parkovisku Auparku.

Pritom nejedného cestujúceho z Panónskej by potešil prestup na 50tku, lenže na tej zástavke Aupark na Moste SNP už 50 nestojí. Stačilo by pritom iba rozšíriť časť príjazdovej odbočky z Einsteinovej smerom hore k Mostu SNP (iba tesne pri zástavke Aupark) na dvojprúdovku (rozšírený ľavý pruh by bol iba pre busy), a tým by sa tu (na zástavke Aupark na Moste SNP) dala vybudovať rozšírená zástavka z 2 strán-z jednej strany príjazdy busov od Panónskej cesty a druhá strana pre bus 50.

Neviem či je to zrozumiteľné, ale na odbočke z Einsteinovej smerom hore na Most SNP by bus 50 odbočil do ľavého pruhu a na hrane by vystúpili cestujúci na jednej spoločnej zástavke Aupark, lenže jedni zľava a druhí sprava.

Zároveň by prišlo k rozšíreniu zástavky Aupark na Moste SNP na celú plochu tej zelene v príjazdovom trojuholníku, čo by len pomohlo, teraz je tam často "husto". Myslím že by to nejeden cestujúci ocenil Čo si o tom myslíte?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.