Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vie niekto aký má zmysel osadiť dva spomalovacie prahy do obratiska MHD pod Mostom SNP? ?
Zdravím páni. Minule som čakala na zástavke Aupark (na Moste SNP) a uvedomila som si, že by sa tu pri troche snahy dala vybudovať zástavka na hrane (ako to zvyknete volať). Teraz na tejto zástavke nestojí bus 50, má zástavku len priamo na parkovisku Auparku.

Pritom nejedného cestujúceho z Panónskej by potešil prestup na 50tku, lenže na tej zástavke Aupark na Moste SNP už 50 nestojí. Stačilo by pritom iba rozšíriť časť príjazdovej odbočky z Einsteinovej smerom hore k Mostu SNP (iba tesne pri zástavke Aupark) na dvojprúdovku (rozšírený ľavý pruh by bol iba pre busy), a tým by sa tu (na zástavke Aupark na Moste SNP) dala vybudovať rozšírená zástavka z 2 strán-z jednej strany príjazdy busov od Panónskej cesty a druhá strana pre bus 50.

Neviem či je to zrozumiteľné, ale na odbočke z Einsteinovej smerom hore na Most SNP by bus 50 odbočil do ľavého pruhu a na hrane by vystúpili cestujúci na jednej spoločnej zástavke Aupark, lenže jedni zľava a druhí sprava.

Zároveň by prišlo k rozšíreniu zástavky Aupark na Moste SNP na celú plochu tej zelene v príjazdovom trojuholníku, čo by len pomohlo, teraz je tam často "husto". Myslím že by to nejeden cestujúci ocenil Čo si o tom myslíte?
Reply on: on-line #190448:
Zaujimave, bol som v tom ze rad 9xx sa zatial neprideluje. Znamena to ale ze 901 ma licenciu az od Einsteinovej (kedze cislo zacina 105kou, nemoze byt licencia vydana uz z pod mosta) a v useku Most SNP - Einsteinova to je akoze linka MHD?
Reply on: 810zssk #190445:
105901
Na dni BA majú jazdiť na električke 104, 31, 38, 215 s 15 min. intervalom. Ale nwm Či v jeden deň jedno a v druhý deň druhý, lebo však keď to jazdilo aj cez tunel tak jedna električka chodila každých 40 min. a to mali kde prakovať
Reply on: S499.1023 #190442:
nie lebo led vies lahko bodovo orientovat a oslnovat vodicov nebude. To nie je system, kde niekto stropne neonove svietidla namontoval na zvodidla.
Reply on: 810zssk #190444:
...s otaznikom 🙂
Neviete ake cislo linky ma 901ka (oficialne, podla licencie).
Reply on: S499.1023 #190433:
pardon, zle som sa vyjadril. Samozrejme ide o konstrukcnu rychlost.
Reply on: Ámos #190437:
LED pásy nebudú svietiť do očí?
Reply on: ufo #190438:
Na železnici sa treba riadiť LEN návesťou gazdu (a semaforom alebo palacinkárňou, ale netreba to sledovať súčasne), to nie je porovnateľné.
Reply on: 810zssk #190439:
Odjakživa, lebo si ich potom premietnu do oprávnených nákladov. A OKREM TOHO SL nie sú 100% súkromná firma.
Reply on: S499.1023 #190431:
Odkedy? Tie autobusy kupuju za vlastne peniaze, preco by museli robit sutaz?
Reply on: Ámos #190428:
Keď to ide na železnici pri niekoľkých 26 metrových vozoch a ešte sa treba riadiť aj návesťou beglaitra. Keď sa chce, všetko sa dá.
Reply on: Ámos #190434:
Na 99% by som si tipol, že v DPB.
Reply on: Ámos #190429:
To pôvodné osvetlenie bolo síce veľmi estetické ale aj veľmi nepraktické - svietilo to rovno do očí vodičom, každý kamienok od kolesa roztrepal jedno krycie sklo...
Reply on: S499.1023 #190433:
v DPB alebo v Mercedese?
Reply on: Marek1978 #190399:
Čo to pletiete piate cez deviate? Na zadné čelo sa nelepí žiadna odporúčaná rýchlosť ale konštrukčná rýchlosť. Akurát v DPB tam nalepili prvú nálepku, ktorú mali poruke.
Reply on: MatejBA #190430:
skoda. aj ked podla zakonov na ochranu dusevneho vlastnictva by mali, kedze architekt bol vyslovne proti tomuto rieseniu. V case reko osvetlenia sa na tieto veci hladelo este menej ako teraz!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.