DPB by mal umiestnit realny simulator pracoviska vodica, kde by si ktokolvek na ulici mohol vyskusat, ci by videli dobiehajucich na konci vozidla, v zrkadle o ploche 0,1m2, v ktorom treba kontrolovat 3-5 dveri.
Kľudne si ich foťte, zapisujte a posielajte to kam chcete, nič tým nedosiahnete. Vaša prípadná sťažnosť bude neodpostatnená. Nikde nie je napísané, že vodič má dobiehajúcich čakať. Cestujúci sa má podľa prepravného poriadku sám starať o nástup do vozidla, to znamená že v čase otvrenia alebo uvonľenia dverí má byť na zastávke. (Samozrejme ak ide načas).
A ďalej:
- Ak bola na zastávke Lúčanka linka 98 v čase 7:28, tak to bola asi najskôr tá čo mala ísť 7:24 a meškala 4 minúty (možno práve preto že vodič na zastávkach predtým čakal dobiehajúcich). Za tých pár zastávok z Jasovskej by vodič iba ťažko nabral 3 minúty náskok, keď tam je problém ísť v špičke načas...
- Tých vodičov čo čakajú kým "cestujúci" dobehne a zavrie mu až pred nosom je veľmi malé percento. Väčšina sa stará najmä a o dodržiavanie cestovného poriadku, to zn. že po tom ako všetci cestujúci čo boli na zastávke nastúpili dá signalizáciu nenastupovať a potom zavrie dvere (pokiaľ to nerobí automaticky fotobunka). Akurát novšie vozidlá odbrzdia zo zastávky až po pár sekundách a autobus sa pohne až potom, preto majú cestujúci pocit že čakal až kým dobehnú a zavrel pred nosom.
- Zvlášť v rannej špičke majú nosné petržalské linky husté intervaly (68 4 minúty!, 98 - 6 minút), aj preto vodiči nečakajú dobiehajúcich, lebo jednak ten cestujúci tými 4 (6) minútami keď pôjde ďalším spojom o nič nepríde a hlavne stačí že na dvoch križovatkách chytia červenú a na dvoch zastávkach počkajú dobiehajúceho a už majú také meškanie že ich dobehne ďalšie vozidlo tej istej linky a potom sa narúša pravidelnosť a cestovný poriadok, nehovoriac o tom že dochádza k ďalšiemu preplňovaniu prvého vozidla (druhé ide prázdne)..
- A tiež aj tí, čo sa v tom autobuse vezú, chcú byť vo svojom cieli čo najskôr, často majú vypočítané nejaké prestupy na iné, dôležitejšie linky a takým 100 cestujúcim v kĺbovom autobuse v špičke sa určite "bude páčiť" že čakajú povedzme pol minúty na jedného dobiehajúceho.-
Dobrý deň.
Prosím, keby ste už konečne poučili šoférov autobusov aby sa nezabávali na účet cestujúcich. Večný dlhodobý problém, že cestujúci dobieha k zastávke autobusu najmä v rannej špičke a šofér si počká až príde cestujúci k autobusu zavrie dvere a s úsmevom odíde zo zastávky. To sa mi stalo včera okolo 13,00 hod. v Petržalke na Fedinovej pri autobuse 68, hoci mám barlu a šofér ma videl lebo išiel okolo mňa odišiel zo zastávky keď som prišla k autobusu.
A dnes som sa veru aj nahnevala, šofér autobusu č. 98 na zastávke Lúčanka smerom do mesta dnes ráno o 7,28 hod. (mal ísť až 7,31hod podľa prepravného poriadku/ počkal pokiaľ dvaja chlapci prebehli okolo autobusu spredu z druhej strany čiže ich videl lebo čakal pokiaľ prebehnú a keď chceli nastúpiť zavrel s úsmevom dvere a odišiel. Je to vrchol čo robia nektorí šoféri a najmä v rannej špičke keď sa každý ponáhľa aj tí chlapci do školy. Nestihla som si zapísať číslo spoja ale odo dnešného dňa budem autobusy, ktorých šoféri sa takto správajú fotiť a odošlem to ďalej. Nehádžem všetkých do jedného vreca. Sú aj slušní šoféri, ktorý počkajú keď niekto dobieha k autobusu ale ostatným kazia meno.
To co sa deje v poslednej dobe s DPB? Vcera som tu na DD videl 3 rozne SORky (NB18, 10.5 a 9.5), tedom, vrakosy, 15TrM, 25Tr a dnes opat, dokonca tu prave teraz je aj stare kinder vajce B9.5 - co dochadzaju autobusy/trolejbusy? ? Takuto divoku vypravu som dlho nenazil na L32/33/133.
Tú hnusnú soľ zmývajú každú jar. Ja jediné, čo musím pochváliť je stav zvyšku klasických 15Tr, ktorý je priam vynikajúci, len škoda, že je to už len ten zvyšok. ? Som zvedavý, ako budú vyzerať nové "zlineráče" ? . Dúfam, že nie ako 6637 ?
Náhodou, ja mám za posledné dni aj pozitívne skúsenosti ? . Nastúpim do autobusu, chcem označiť lístok, ale nefunguje označovač. Skúsim vedľajší, nefunguje ani ten ? . Potom v ďalšom autobuse nastúpi revízor, začal kontrolovať lístky a zistil, že mu nefunguje čítačka ?
este pridam, je vseobecne zname ze 31, N31 a 39 su skoro stale plne, ci rano alebo vecer, ale dpb ich neposilni, radsej tam da sor
takisto napriklad na 53 dal kratsie busy a posilnil busy do dediny (marianky) na ukor mesta, aujima ma ci si nieco priplatila. dalej uplne zbabrany tender, belfi vobec nema ziadnu sebakritiku, ja neviem ale toto je na odvolanie.
o reviziroch asi nemusim pisat, arogantne hovada, a poluju na cuzdincov, par cudzincov mi to osobne povedalo, ze ich oklamali.
samozejme tych revizorov posielaju len na niektore linky, napriklad viem takmer na 100 % povedat, ze v tejto linke nepojde revizor, lebo take linky su a miestni to vedia a necvakaju, ale to je chyba manazmentu dpb, ze nevie organizovat revizorov.
a nosny system tu neexistuje, elektricka je najpolamlsia forma dopravy, ked hovori tomu niekto nosny system, sak autobus ide ovela rychlejsie, a ze elektricka ma sluzit ako metro jasne... preferencia ziadna, stav kolaji vieme aky je...
Ámos