Pri hlbení zakladov pre stlpy na Patronke v aktualizacii foto 10 je vidiet v jednej jame asi 70 cm pod povrchom povodny asfalt a pod nim kamennu dlažbu, zrejme dnes ju už zaleju betonom.
V centre by mali byt zastavky umiestnene co najhustejsie a chybala by aj zastavka v useku Safarikovo nam. - Nam. L. Stura, nema zmysel rusit tu zastavku. A my mame v centre velmi biednu zastavkovu siet, zastavka chyba podla mna aj v useku Most SNP - Safko pri muzeu, alebo na Sturovom nam.
Rusit netreba nic, jedine by sa casom mohli vypustit uchylnosti ako je Chlumeckeho a pod.
Tak ale tam chodí okrem autobusy aj xy áut. A pod mostom je tiež odbočovací pruh na koľajniciach a je to celkom ok (prepadnuté podvaly sú aj pred tým odbočením).
Dnes na Kamennom námestí v priestore preavdepodobnej budúcej zastávky pre električky (smer nábrežie) boli dispečer a ďalší asi 3 ľudia a inžinierovali tam nad zastávkou, započul som ?
Keď tam už tá zastávka bude (podľa mňa to nie je nevyhnutné, ale budiš), potom nech sa Jesenského zruší.
Mne zas chýba, že pri vyhladávaní z Florianského nám. smer Karlovka to nedájde linku 5. Vždy mi to len vyhodí, že si mám prejsť na Americké nám. a od tadial 4/9. Keď zakážem peší presun, tak mi spojenie neexistuje
prečo v žiadnych vyhľadávaniach nenájde kombináciu liniek 88 + 4 a pritom v podstate majú spoločnú zastávku MOST SNP (zaujímavé je, že pri vyhľadávaní stále píše, že nemajú spoločnú zastávku). Zakaždým nájde len kombináciu 80 + 4 kde je potrebné prejsť Kollárka na Mariánsku. Ako to je robené?
a preto sa tak velmi presadzuje urovnove krizovanie elektriciek s IAD
mily vlcik a podobni zadubenci, dufam, ze viac takychto prikladov vam bude rezonovat v gebulach, co urobi urovnove krizovanie s IAD a najma ked sa 6 prudovka postavi napriec petrzalkou a zapcha sa bude tahat az po elektricku
Solider