Trocha OT otázka, ale niekto z vás to určite bude vedieť.
Na Mokrohájskej je dopytová svetelná signalizácia, alebo je to napojené na cyklus pri Tescu. Pýtam sa preto, lebo sa mi už parkrát stalo, že som vo večerných hodinách (21:00 - 23:00) na tomto priechode schytal červené svetlo a nikde nebolo ani nohy. Zhodou okolností som si ale vždy všimol policajné auto v uličke na Mokrohájskej. Reku, či je to náhodička, alebo tam v tomto čase pomáhajú (peňaženkám) a chránia (rozpočet)?
Áno za týchto okolností je radšej neriešiť bordel typu čo spoj, to linka a radšej si pozrieť kedy mi ide kam spoj a viac nech ma netrápi.
Myslím si ale, že v prípade, keby sa optimalizovali linky (a teda nebolo by 30 liniek s 20 kladivkovými podmnožinami) ale povedzme 3 linky na zastávku, tak by bol prehľadnejší ten tabuľkový.
Ano spominam si. Napriklad ked si isiel L4 na Zlate Piesky, tak ti zahlasilo, ze nasleduje zastavka "Trnavske myto, moznost prestupit do centra na električky linky 4 alebo 14"...lebo ked ides von z centra tak potrebujes takuto informaciu
A ten zaver je kluc. Pokial je linkovanie taky bordel aky je tak vsetky formaty su problem (pretoze z vypisu zas neviem kade ten spoj ide). Co tu treba skutocne zmenit je linkovanie - zadefinovat jasne linky a potom budu oba formaty pouzitelne (hoci ja sa teda priklanam k tabulke).
Chceme. Nezabúdaj, že hlásič by nemal vyprávať furt. Potom sa to zvrháva na See&Go efekt a ľudia sú podráždení.
Hlásič by mal podať najdôležitejšie informácie, a to krátko a výstižne. Ak chce DP komplexné informovať cestujúcich, odporúčam zakúpiť LCD-čka do vozidiel a skutočne využiť ich potenciál (nie tak, ako dnes v K2S).
Zrejme rozvírim hladinu, ale mne osobne cesťák formátu "výpis" vo väčšine prípadov naozaj prehľadnejší pripadá. Samozrejme nespochybňujem, že niekto môže mať iný názor.
Mne osobne v prímestskom bordeli, ktorý na Slovensku vo všeobecnosti je, lepšie padne hľadať vo výpise názov obce, do ktorej cestujem, kde nájdem všetky spoje, ktoré ma tam dopravia. Naopak, v Leopoldove na stanici som viackrát chcel pozrieť, či mi do Nitry náhodou nejde nejaký bus skôr ako vlak, no pohľad na prístrešok kompletne oblepený A4-kovými cesťákmi typu "tabuľka" ma znechutil tak, že som ani neskúšal hľadať, ktorá z množstva liniek môže ukrývať použiteľný spoj.
Možno by som mal iný názor, keby bolo linkové vedenie v prímestskej doprave jasné, prehľadné, jednoznačné, tak ako je zvykom vo väčších MHD alebo rozumných IDS. Potom by mi zrejme "tabuľka" nevadila.
Ešte dodám, že vďaka tejto zmene sa mierne zlepší spojenie aj pre obyvateľov z okolia zastávok Zamajerské, Vápencová a Kremencová, kde je tiež železničná stanica. ☺ K tejto zmene dochádza na základe požiadavky ŠOŠ PZ?
Sú dve verzie tých výpisov - prvá uvádza len konečné zastávky spoja - je na houby ak cestujem do nácestnej zastávky. Tá druhá, kde sa uvádzajú zrejme všetky zastávky po trase je praktickejšia, ale zase zaberá veľa miesta - to už tam rovno mohlo vylepiť knižný CP... http://vl-company.ic.cz/orechovapoton.jpg
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Hlásič by mal podať najdôležitejšie informácie, a to krátko a výstižne. Ak chce DP komplexné informovať cestujúcich, odporúčam zakúpiť LCD-čka do vozidiel a skutočne využiť ich potenciál (nie tak, ako dnes v K2S).