Prehľadný ako prehľadný. Keď idem z HLST do DS, načo mi je vedieť, kedy má spoj odchod z Veľkej Paky? ? Celý CP by sa dal zredukovať na peknú A5 s tým, že pre každú zastávku by musel byť zvlášť list.
tak tento CP je fakt super, toto keby sa u nas podari, zacnem verit, ze to nie je dezintegrovana doprava.
ale opytam sa inak, co k tomuto treba? to je tak tazke na slovensku?
Bol som zopár krát vlakom v Rakúsku a ČR a zistil smutný poznatok:
Pri cestovaní do ČR a Rakúska ma po prechode hranice nová posádka (alebo aspoň hlásič) pekne privítal(a). Pri výstupe z týchto krajín sa posádka (hlásič) pekne rozlúčil(a). Na Slovenskej strane bolo ticho v oboch prípadoch ?
Poďakovanie nemusí byť, ale ostatné veci, ktoré si vymenoval by boli úplne v poriadku.
V tom QR kóde sa ti stiahne daný CP do mobilu vo formáte PDF. Ale to by sa u nás nemohlo robiť lebo by cestujúci získali prístup k strategickým údajom!! ?
Čo ti hrabe? taký prehľadný CP s QR kódom (predpokladám, že ti vypíše najbližší odchod) a SCHÉMOU!!!?? §nikdysatotaknerobilo síce pri schéme neplatí, ale minimálne naši §cestujúcibytonepochopili. ?
Mohlo by to hlasit rozne info. Napr.-moznosti prestupu uzlov, pozor na zlodejov, uvolnite miesto starsim, aktualne kratke dopravne info o vylukach presmerovaniach...
Ono vypisy su dobre v pripade ak vsetky spoje z danej zastavky idu rovnakym smerom - napr. odchody z Marianky do Bratislavy by take mohli byt (paradoxne, tam maju normalne tabulku), avsak mali by byt doplnene aj infom o trase na nejakom samostatnom papieri.
Každopádne nechápem, kde zobrali hypotézu, že takto usporiadaný cestovný poriadok je prehľadný, efektívny a kompaktný.
Pamätám si, keď som svojho času intenzívne cestovával Slovak Lines. Z konkrétnej zastávky boli na CP uvedené odchody na každú zastávku, čo niekoľkonásobne duplikovalo údaje (z tých normálnych MHD sa dozviem jeden čas - bus mi ide 14.30, zatiaľ čo SADistické mi (nech n je počet zastávok) n-krát oznámili, že spoj ide 14.30 podľa toho, akú destináciu som hľadal). Z CP ktorý by sa bez problémov zmestil na jednu A5 tak bol CP na formát A3. Navyše fatálne neprehľadný.
By ma zaujímalo, či vôbec ľudia, ktorý navrhujú dizajn CP videli v živote autobus alebo stáli na zastávke.
Ike
Pamätám si, keď som svojho času intenzívne cestovával Slovak Lines. Z konkrétnej zastávky boli na CP uvedené odchody na každú zastávku, čo niekoľkonásobne duplikovalo údaje (z tých normálnych MHD sa dozviem jeden čas - bus mi ide 14.30, zatiaľ čo SADistické mi (nech n je počet zastávok) n-krát oznámili, že spoj ide 14.30 podľa toho, akú destináciu som hľadal). Z CP ktorý by sa bez problémov zmestil na jednu A5 tak bol CP na formát A3. Navyše fatálne neprehľadný.
By ma zaujímalo, či vôbec ľudia, ktorý navrhujú dizajn CP videli v živote autobus alebo stáli na zastávke.