nie, prosím nie takéto CP poznám, sú napr. v Lučenci, tam je to strašné, chcel som isť z Lučenca do prvej alebo druhej dediny som sa nevedel zorientovať, lebo som musel vedieť KAM všade idú busy čo idú cez tú dedinu ?
Žiaľ toto je defaultný stav všetkej slovenskej prímestskej a diaľkovej dopravy... Rozmohlo sa to s nástupom SW od EMtestu, ktorý začal takéto zjednodušené výpisy ponúkať a dopravcovia na to skočili v domnení, že vyhovejú platnej legislatíve. Smutné je, že ani tá legislatíva nerozlišuje knižný (úradný) CP od vývesného.
tak toto uz je vrchol? naozaj ako sa da zistit kto toto navrhol??? za toto uz musi niekto niest zopovednost, normalne nechapem ako velmi musi byt clovek mimo realitu aby toto vymyslel?
takisto ako som uz davnejsie napisal pokial sa nezmeni CP u Slovak lines IDS nebudem nikdy povazovat IDS za dobru.
A DPB ide opacnym smerom...
Ich ani trochu netrápi, že z toho CP si cestujúci nemá ako zistiť ostatné zastávky na trase? ? To robia aj SADky schválne, alebo iba ich blbosť stúpla na takú úroveň, že hento považujú za prehľadný CP? ?
? ? To je humus, fuj. To robia schválne takéto blbé CP? Tie, čo mali a majú ešte dakde SADky s komplet vypísanými odchodmi po celej trase, boli lepšie, lebo tam bola každá zastávka, ale toto je odporný blivajz na kvadrát ?
No v štátnej kase je dosť peňazí, z ktorých by mohol štát uhradiť časť ľuďom ochotným prejsť touto kvalifikáciou. Ak môže dať 700-1200€ mesačne povaľačom z osád a iným špekulantom, myslím, že by to nemal byť problém to investovať do človeka, ktorý to štátu veľmi rýchlo vráti na odvodoch a daniach. To, že niesú peniaze je iba výhovorka, nakoľko pre tých "správnych" sa vždy peniaze nájdu a to je asi tá jediná istota dnes, že človek pracujúci, alebo ochotný pracovať je na poslednom mieste a bohužiaľ nielen u nás. ?
ten druhý link je ex-cesta spred postavenia estakády-rýchlodráhy a 2x2 pruhovej Einsteinovej+2x2D1, čo išla smerom okolo už kmotrami zbúraného štadiónu a poza neho doprava na Starý most
frenky