Reply on: Jano #18995:
hm, ako to potom riesia postihnuti ludia v budapesti? nechodia mhd vobec? podla mna mokrohajska jednoznacne _je_ priklad zastavky, kde treba bud obmedzit pocet zastavujucich spojov (proste na mokrohajskej nebude stat kazda 21ka), alebo ju dat na znamenie, alebo ju dat na znamenie aspon mimo spicky.(nikdy som si nemyslel, ze moze na internete existovat diskusia, kde sa bude 2 dni rozoberat, ci dat alebo nedat nejaku zastavku na znamenie -- kazdopadne je to zaujimava zabava :-D)
a este jedno som chcel: podla mna status mhd je v bratislave proste taky, ze mhd chodili, chodia a _vzdy_ budu chodit _len_ ludia na mhd odkazani (+ zopar nadsencov a ekologicky zmyslajucich ludi). proste je to tak. individualny automobil sa pre cloveka s normalnym postavenim povazuje za povinnost, hoc v centre takmer niet kde parkovat a dopravna situacia sa zhorsuje zo dna na den.
moze za to len a len stav, v akom sa mhd nachadza, a jej posramotena reputacia, ale pravdu povediac nevidim realnu nadej, zeby cokolvek mohlo tento smutny fakt zvratit. ani pozlatena rychlodrazna elektricka nie.
galiyosha
chapem, ze autobusy maju byt len doplnkovou dopravou. ako vsak chcete syndrom "pri kazdej vrbe" riesit v takej karlovke, dubravke alebo ruzinove? tamojsie elektrickove trate su nim podla mna postihnute minimalne tak, ako autobusove linky v petrzalke. zavedenie paralelnej autobusovej dopravy by asi nebolo to prave orechove...