Reply on: matt11 #189910:
Áno lebo vyše roka chodili všetky električky z Karlovky pod most. (a opacne z Jesenského). Po starom tam chodili linky 4 a 12, ktoré sa "prekladali" v následnom intervale 4/16 minút. Takže čakanie nebude dlhšie ako pred výlukou tunela. A toho sa nebojím že by cez víkend tie 2xT3 na 4 boli také preplnené, že sa tam všetci nepomestia. Navyše pre spojenie zo západnej časti mesta pod most snp sa dá použiť aj linka 28, 29 (bude hádam už v máji), a od lafranconi aj 30, 37. Na východnú stranu to bude horšie, ostane tam iba tá 4 na Krížnu Trnavské Mýto a Vajnorskú.. do Ružinova sa dá namiesto 9 použiť aj 50, ale keď sa počas pekných víkendov vyroja davy do eurovei a auparku tak tam to často aj napriek 10 min intervalu nie je moc kultúrne cestovanie. A navyše 50 chodí cez most snp iba jednosmerne.
Čiže ak bude spod mosta snp po otvorení tunela zhoršená dostupnosť (kapacitne to bude ok), tak to isto nebude na západnú stranu (lafranconi, karlovka, dúbravka), ale na východnú.
TeBeCe