Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #189680:
Samozrejme,že je to hlúposť hodnotiť kvalitu vozidla podľa sedadiel pre cestujúcich ? ale ruku na srdce keby si mal na výber medzi dvoma značkami SOR a Solaris,ktorému by si dal prednosť?
Berme to teraz tak,že by sa v tendri nedávali vysoké body za počet dverí + cena aj s doplnkovou výbavou a servisom vozidiel by bol takmer rovnaký hore dole pár euro,ktorý by si uprednostnil a prečo ?
Reply on: roman2 #189667:
Presne tak, aj ked je vedľa 5 voľných sedadiel oni chcú byť tam pri dverách aby na nich šofér videl. Ano, šofér nemá nič iného na práci len sa pozerať či borisom neuspinl sedadlo od moču.
?
Mr. Bútora pre týždeň:
Aký je problém s bratislavskými trolejbusmi?
http://www.tyzden.sk/rozhovory-dna/aky-je-problem-s-bratislavskymi-trolejbusmi.html
(Pijano only)
uvaha-s-kladivom:
"ale kdeže ... tie skvelé sedačky z B 9,5 sa vytratili, máme akési plastové sedačky pre rozmery 170cm a do 70kg, na to kydli 1cm vrstvu riedkej peny a na to slávnostne natiahli poťahy honosné červené s logom mesta"

To si opravdu myslíte, že si DPB nemůže do Sorek objednat jiné sedačky než které popisujete? Navíc SOR není v žádném případě jejich výrobce! Výrobce sedadel ve vašich Sorkách je polská firma STER s typem 6MS
http://www.ster.com.pl/index.php/pl/produkty/miejskie/6ms.html

Ještě si pořád myslíte, že si DPB do Sorek nemůže objednat cokoliv jiného? Nečekal bych na dopravním fóru, že se kvalita autobusových výrobců bude hodnotit podle typu sedaček.
Reply on: Juraj76 #189678:
Akurat vcera na 28/2 sa tocila (zrejme 1622) normalne na poradi..
Reply on: erika93 #189676:
erika93, ako Vám napísal Andreas.Papak, nízkopodlažné vozidlo pri tejto linke nie je garantované, ale takmer vždy sa tu nachádza 12m autobus TEDOM, ktorý je nízkopodlažný. Takže na 99 percent, máte istotu, že príde nízkopodlažný autobus,
Reply on: erika93 #189676:
Garantované to nie je, ale zo skúsenosti môžem povedať, že chodí nízkopodlažná, prípadne si skúste zavolať do DPB, snáď Vám to budú schopný povedať.
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, či linka 28 chodí cez víkendy nízkopodlažná? Som totiž na invalidnom vozíku a chcela by som si spraviť výlet na hrad Devín. Ďakujem.
Reply on: uvaha-s-kladivom #189672:
Aké sedačky tam boli? V B 9,5?
Reply on: roman2 #189652:
Pokiaľ viem čaká sa kým ÚVO rozhodne o námietkach. Prvé dve boli zamietnuté, ale podľa medializovaných informácii ich malo byť viacej a pravdepodobne o nich ešte rozhodujú. ?
uvaha-s-kladivom

uvaha-s-kladivom

Reply on: roman2 #189662:
Svoju "pekelnú" hanbu utŕžil aj Mercedes v Londýne s požiarmi a poruchami klbákov, čo sa matne pamätám a bránia sa niekde tak vehementne Mercedesu ako my Solarisu? Sotva. Solaris proste potrebovali nejak pošpiniť, nakoľko sa postupne na trh začal štverať J&T-bus a Solaris ako aj dnes dokázal, že dokáže za tú istú cenu čo SOR ponúknúť to, čo odoberajú nemci, či škandinávci, ktorí dokonca so Solarisom aj spolupracujú na vývoji vozidla pre vlastný trh, čo už niečo znamená myslím. Navyše čo som si všimol, čo je veľmi dobrá vec, tak ponúka aj prímestskú verziu 15m vozidla, čo je myslím si, že skvelá alternatíva pre našich dopravcov, ktorí už klbáky ignorujú na prímestskej doprave no nepostačujú im miestami 12m vozidlá. Navyše ponúkajú 8,6 a 9,9m dlhé vozidlá (Alpino a Urbino10), pričom druhé menované by mohlo v budúcnosti nahradiť dĺžkové rady 9,5 a 10,5m ktoré sa v kapacite líšia o 5-7 ľudí cca a niesú vhodné ako náhrada za 12m vozidlá, čo svojho času zas (ako inak) lživo DPB prezentoval, keď dôvodil dĺžkou Karos B732, no zabudol na % plochy na státie a riešenie interiéru.
uvaha-s-kladivom

uvaha-s-kladivom

Reply on: Andreas.Papak #189654:
Keď SOR začínal tak som ich bral inak, tak s entuziazmom, že sa tu niečo nové deje a že určite sa budú snažiť ponúknúť každým rokom niečo lepšie. Ale kdeže ... tie skvelé sedačky z B 9,5 sa vytratili, máme akési plastové sedačky pre rozmery 170cm a do 70kg, na to kydli 1cm vrstvu riedkej peny a na to slávnostne natiahli poťahy honosné červené s logom mesta. ? Tak nejak sa mi sedelo aj na drevených sedačkách v TAM-BUSe, na ktoré dali textíliu, ibaže akosi rok výroby sa líši no kvalita súčasného výrobku sa na ten starší nehrabe.
Reply on: Laminatka #189670:
Možno stál v iných dverách niekto a nevidel si ho ? a vodič čakal kým odtiaľ dotyčný odíde alebo išiel fotobunku prebiť a zatiaľ nezatváral ostatné dvere,ale to je proti logike nezatvárať zvyšné dvere ? Meter od fotobunky by sa mali dvere zatvoriť tak neviem kde bol problém
Reply on: roman2 #189669:
stál som meter od dverí a nešli zavreť
Reply on: Laminatka #189668:
Zatvárali by sa v pohode nebyť somárov,ktorí stoja priamo pod fotobunkou a pri vyzvaní vodiča cez mikrofón sa ešte pozerajú jak telce že ,,Čo to po nás chce ten vodič?" sa ani nečuduj,že to ide pomaly ?
kým sa na MBCC zavrú dvere, tak by sa cestujúci vymenili aj dvoma dvermi
Reply on: Andreas.Papak #189664:
Ja s tým problém vyliezť na schod v Citelise alebo v MBCC nemám keď meriam takmer 2m,ale určitá skupina obyvateľov sa hore štverá aj keď ledva stojí aj pri podopieraní sa o barle a potom pi_uje akí sme my mladí nevychovaní ☺ sedí sa tam dobre to áno,ale keď sa ledva hýbem tak sa tam predsa nebudem trepať ? logika 4Ever ?
Reply on: Petto #189665:
To bude tipujem tak o dva roky keď sa tie srač_y polámu ako zápalky a takto to pôjde dokola kým budú pri moci títo ,,experti" na dopravu,ktorí tvrdia,že 5 dverový autobus urýchli výmenu cestujúcich na zastávkach ?
Reply on: roman2 #189662:
Žiaden CNG tender už nebude, od CNG sa vraj pomaly upúšťa. Skor to vidim na dalsi kseftik pre JaATy na abusy, lebo tbus tendre asi tak lahko neodr*u ?
Reply on: roman2 #189663:
hore sa sedí lepšie. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.