Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: roman2 #189656:
Ale aj tak si stojím za tým,že NB18 je nepodarok a nie je to len riešením interiéru (predný,zadný článok),ale aj celkovým dizajnom a konštrukciou ? zbúchaný BUS na kolene len pre dohadzovanie kšeftov jednej zlodejskej bande z Ja a Ty,ktorým zdá sa nikdy nie je dosť ?
Reply on: roman2 #189655:
Samozrejme keď by sme si odmysleli v prednej časti NB18 ti sklopné edadlá ak je vpredu neprekonateľný čo sa týka priestrannosti,ale za to že ,,tam hore" sú chu_i a objednali aj tie sklopné sedadlá za to nemôžeme
Reply on: Andreas.Papak #189654:
Keď sa pozriem medzi krátke vozidlá a porovnám hrbatú SORku alebo NB12 a Citelis tak jednoznačne je lepší Citelis ? A samozrejme to isté aj u 18m vozidiel mám pocit,že aj keď je to na tesno ale Citelis je v interiéri pohodlnejší a priestrannejší ako SOR ,,Shity" NB18 ?
Reply on: uvaha-s-kladivom #189633:
No nič v zlom, ale na úrovni (teda pre normálnych cestujúcich) sú aj Sorky... ale tie Citelisy neviem neviem...
Reply on: GROBARjf #189632:
Ako to funguje?
Reply on: roman2 #189651:
Inak btw čo tender na električky?Kedy by sa mali otvárať obálky?Či aj tento tender niekto napadol na UVO? ?
Reply on: janstar #189649:
Ak máš na mysli ten krátky úsek MIletička/Záhradnícka alebo v Rači medzi Detvianskou a Hečkovou tak tam okolo 50km/h by jazdiť mohli,ale čo z toho keď sú to krátke úseky...
Reply on: ivanbuto #189604:
?
Reply on: roman2 #189648:
Sú aj dobré dráhy ,obnovené ,tam by mohla ísť jak rýchlik.
Reply on: janstar #189647:
Pretože stav koľajových tratí je žiaľ bohu katastrofálny a pri vyššej rýchlosti by hrozilo vykoľajenie na bratislavských ,,húsenkových" dráhach ?
Prečo sa električkám nepovolí vyššia rýchlosť 60 alebo aj 70km,ved električka má svoju dráhu ,nemá nič s autami,mohla by jazdiť od zastavky po zastavku toľko koľko to dá a v centre aj tak nemôže ísť viac ako 40,je hlúposť obmedzovať električky na rýchlosť 50km.
Reply on: Ámos #189643:
ten bol zruseny v 2011, odobralo sa nieco cez 50 vozidiel z planovanych 200. ale tam tam ide najma o to, ze armada mala odobrat aj 100 ks vojenkcyh MANov, kde bol hlavny konkurent tatra, ktora sa nezapojila 🙂
Reply on: S499.1023 #189644:
Ale to je Nemec a nie Slovak. V poslednych rokoch uz Slovaci (hlavne z isteho regionu) nie su taki vitani a oblubeni v CR ako boli ☺
ostatne, mozno je to preto, preco tunak v Bratislave nemame radi Slovakov z toho isteho regionu ?
Reply on: Ámos #189638:
A kto konkrétne by to nemal prežiť? To, že VW vlastní Schadefabriku, je jednoznačne pozitívne.
Reply on: aquila2 #189641:
ak ma pamat neklame, tak maju OS SR este stale platni kontrakt na Aktis, co ktory bol vyvijany ako nahrada za P-V3S.
Tatrovky su predsalen o dost tazsie vozidla.
http://zpravy.idnes.cz/madarsko-vyhlasilo-kvuli-snehu-stav-ohrozeni-foh-/zahranicni.aspx?c=A130315_131017_zahranicni_ert
Takže nakonice nie Slota sadol do tankoch, ale Maďari sadli do tankoch a keď odhrnú sneh, pôjdu na Žilinu!
Reply on: Valec #189636:
skor armada bude obnovovat V3S ky 🙂
Reply on: ufo #189637:
a takto vznikaju z podstivych pasazierov ti cierni. Keby mi takto niekto dal pokutu, tak jazdim nacierno kym si nevyberiem na usetrenom jadznom dvojnasobok.
ale tak hadam pomohlo, ze revizori uz nie su plateni od kazdej pokuty.
Reply on: Tedomík #189631:
Ešte jedna vec ma napadla. Ak linka je vedená z Bratislavy do Závodu, prečo je ten CP len jedného krátkeho úseku?
Reply on: Valec #189636:
Heh, to ze slovaci vlastnia SOR je jedna vec. Ale ze prevzali aj Tatru, cesku ikonu medzi nakladiakmi niekto v CR neprezije.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.