Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #189591:
... neúdržba... tým si inak povedal veľa ? keď vidím vozidlá DPB (a to nielen autobusy, ale aj iné - nákladné a osobné), tak je zázrak, že sú v takom stave, akom sú.

Zaujímalo by ma len, či aj služobné vozidlá vedenia podliehajú "neúdržbe" ?
Reply on: Michal111 #189587:
Mňa zaujala iná vec. Zmluva na dodávku 200ks bola podpísaná teraz a celá dodávka bude dodaná do konca roka. U nás sa bude kupovať asi okolo 120ks trolejbusov a dodacie lehota má byť 4 roky. Prečo taká dlhá? Nesvedčí to o tom, že vedenie chce DP zruinovať? Sami priznávajú, že situácia vo vypravovaní trolejbusov je kritická, a napriek tomu nechávajú až 4 roky na dodávku? Alebo pri trolejbusoch výroba predsa len dlhšie trvá? Nie som odborník, preto sa pýtam.
Reply on: matt11 #189589:
Kvalita sa nesudi podla krajiny, alebo podla firmy. Solaris dokazal ze vyraba kvalitne vozidla, staci si pozriet ich prevadzku po celej Europe. To ze v BA mali trochu problem s neudrzbou je druha vec.
Reply on: matt11 #189589:
Zaujimave ze aj v zap.Europe najdes Solarisy. Inak nebude to aj problem udrzby slovenskych DP, ze najvyssie percento Solarisov horelo prave v SR ? Kosice aspon 4x, BA 3x.
Reply on: Petto #189588:
neviem, preco si vsetci myslite, ze solaris by bol najlepsi, co si nepamatate na tie zhorene busy. neviem ci chcem polsku kvalitu... samozrejme sor je na tom este horsie. radsej nieco so zap. europy...
Reply on: Michal111 #189587:
Neboj viem o tom. Tam ešte paprce nepcha kadejaka "autobusova verbeš". A musia to stihat v rekordnom termine 15 mesiacov, eda dufam, ze budu mat SOLARISACI aspon zaujem na 2.kole tbus tendra pre BA, ked ziskali tu megazakazku pre Srbsko.
Reply on: Petto #189586:
Ešte aj Belehrad bude mať kvalitné SOLARISI.
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8668&secid=7
Reply on: m@rtin #189582:
Trosku pises blbosti.
Je vseobecne zname ze SOLARIS ponukol v zakladnej vybave pre BA nizsiu cenu za klbak, no v celkovom bodovom ohodnoteni ho predbehol spominany SOR. Este mam aj mailovu komunikaciu so SOLARISom o tomto tendri. A Presov detto. Len ci uz tu nie je nahodou nejaka kartelova dohoda,ale tu tazko dokazat, lahsie je napadnut dooka bijuci diskriminacny tedner na tbusy.
Reply on: m@rtin #189582:
Pardon ale si pri zmysloch úplne? Solaris v Prešove uspel za cca rovnakú cenu u nás! Dokonca v tendri na 100ks bol cenovo výhodnejší, SOR ho podliezol iba vďaka tej sprostej pseudoklíme za 0,01€. Aké "minimálne pořizovací náklady" tu teda máš prosím ťa, keď v tej istej cenovej hladine sa pohybuje aj Solaris s vozidlom, ktoré je úplne inde ako tá libchavská bedňa zbúchaná na kolene s piatimi promile v krvi ?
Reply on: Andreas.Papak #189583:
no strašné ..... ?
Reply on: N/A #189580:
Náhodou, hentamten mal stiahnuté prémie za to ? (nie mojou prácou)

To včera... idem 65 zo školy (ja viem, nešťastník) na OU obchodné si nastúpi tetka aj s kričúcim deckom, vystúpi Pri Vinohradoch, aj ja.. a až po Floriánske námestie tam to sk*rvené decko kričilo, skákalo, revalo, kopalo na celý voz...

Alebo dedkovi zvoní mobil v kabeli, už pol minúty, kuknem sa na neho, a on na celý bus, mladý muž čo pozeráte? Volá mi stará a ja to nemôžem zrušiť, lebo mi zavolá znovu a v buse by som nič nepočul... stlmenie asi nepozná... Dobytok
T458.0:
"že SOR nemá nárok v normálnom tendri"
Neřekl bych - SOR má přednost v minimálních pořizovacíh nákladech, kterou potvrzuje v tendrech u mnoha soukromých dopravců. Proč to srovnáváte se Solarisem, který je za standardních podmínek VŘ cenově nesrovnatelný?
Reply on: kecho #189579:
V zmysle tarify stale patri 😃
Reply on: Andreas.Papak #184137:
Dobytok?Sak co mu nastupilo,to viezol. ?
Reply on: 810zssk #189572:
ale zober si, že Čierna Voda už opäť (po asi 2týždňovom vlaňajšom vyradení) nepatrí do BA a vozovňa Kraksňany pre bus a tramy je už aspoň rovnaké pásmo 🙂
Reply on: Marek1978 #189576:
Tak imhd katalog tiez nie je 100 % doveryhodny podla mna.
Reply on: T458.0 #189575:
?
nejak nam zazracne naspat pribudli trolejbusy. Takze to s nimi asi nebolo az tak zle, ako tvrdili. To si mysleli, ze s tym vyradovanim nieco dosiahnu?
Reply on: kecho #189555:
Už jazdí SL s tabuľkami s číslami, v linkách MHD sú už nahodené pásma 100 a 101, čo ešte chcete viac za tento pol rok?! ? Do júna nebude nič. Potom sa možno urobia označníky na zastávkach s číslami liniek na smer Záhorie a na Vianoce ku zmene GVD sa spustí možno aj tá jednotná tarifa ale bez JCL. Prosím, nečakajte od starých pánov, ex-ŠtBákov, či dynamických mladých arogantných žralokovo, ktorí sú bohužiaľ dynamickí iba ak ide o ich vačok, že niečo s tým budú seriózne robiť.

V prvom rade keby chceli, tak by aj bez tých blbých čísel sa dalo cestovať na jeden cestovný (predplatný alebo jednorázový) doklad a jazdili by spoje na linkách v takte a nie takto bordelársky. To, čo robí SL, to nie je ani cestovný neporiadok ale bordel na kvadrát. ?
Reply on: m@rtin #189566:
Nechápem tomu, že 15m niesú tak v kurze ako predtým. Ale mať v rozpatí 3m vozidlá troch dĺžkových kategórií je podľa dopravcov u nás asi normálne (9,5, 10,5 a 12) avšak v rozpätí 6m mať 3 dĺžkové kategórie už nevonia. Osobne si myslím, že 15m tu majú väčšie opodstatnenie než volovina typu 10,5. Ideálne to má Solaris. Tí majú Urbino 10 s dĺžkou 9,9m a majú vozidlo medzi 9,5 a 10,5, ktoré je navyše priestorovo riešené tak, že SOR nemá nárok v normálnom tendri.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.