Trosku pises blbosti.
Je vseobecne zname ze SOLARIS ponukol v zakladnej vybave pre BA nizsiu cenu za klbak, no v celkovom bodovom ohodnoteni ho predbehol spominany SOR. Este mam aj mailovu komunikaciu so SOLARISom o tomto tendri. A Presov detto. Len ci uz tu nie je nahodou nejaka kartelova dohoda,ale tu tazko dokazat, lahsie je napadnut dooka bijuci diskriminacny tedner na tbusy.
Pardon ale si pri zmysloch úplne? Solaris v Prešove uspel za cca rovnakú cenu u nás! Dokonca v tendri na 100ks bol cenovo výhodnejší, SOR ho podliezol iba vďaka tej sprostej pseudoklíme za 0,01€. Aké "minimálne pořizovací náklady" tu teda máš prosím ťa, keď v tej istej cenovej hladine sa pohybuje aj Solaris s vozidlom, ktoré je úplne inde ako tá libchavská bedňa zbúchaná na kolene s piatimi promile v krvi ?
Náhodou, hentamten mal stiahnuté prémie za to ? (nie mojou prácou)
To včera... idem 65 zo školy (ja viem, nešťastník) na OU obchodné si nastúpi tetka aj s kričúcim deckom, vystúpi Pri Vinohradoch, aj ja.. a až po Floriánske námestie tam to sk*rvené decko kričilo, skákalo, revalo, kopalo na celý voz...
Alebo dedkovi zvoní mobil v kabeli, už pol minúty, kuknem sa na neho, a on na celý bus, mladý muž čo pozeráte? Volá mi stará a ja to nemôžem zrušiť, lebo mi zavolá znovu a v buse by som nič nepočul... stlmenie asi nepozná... Dobytok
T458.0:
"že SOR nemá nárok v normálnom tendri"
Neřekl bych - SOR má přednost v minimálních pořizovacíh nákladech, kterou potvrzuje v tendrech u mnoha soukromých dopravců. Proč to srovnáváte se Solarisem, který je za standardních podmínek VŘ cenově nesrovnatelný?
ale zober si, že Čierna Voda už opäť (po asi 2týždňovom vlaňajšom vyradení) nepatrí do BA a vozovňa Kraksňany pre bus a tramy je už aspoň rovnaké pásmo
Už jazdí SL s tabuľkami s číslami, v linkách MHD sú už nahodené pásma 100 a 101, čo ešte chcete viac za tento pol rok?! ? Do júna nebude nič. Potom sa možno urobia označníky na zastávkach s číslami liniek na smer Záhorie a na Vianoce ku zmene GVD sa spustí možno aj tá jednotná tarifa ale bez JCL. Prosím, nečakajte od starých pánov, ex-ŠtBákov, či dynamických mladých arogantných žralokovo, ktorí sú bohužiaľ dynamickí iba ak ide o ich vačok, že niečo s tým budú seriózne robiť.
V prvom rade keby chceli, tak by aj bez tých blbých čísel sa dalo cestovať na jeden cestovný (predplatný alebo jednorázový) doklad a jazdili by spoje na linkách v takte a nie takto bordelársky. To, čo robí SL, to nie je ani cestovný neporiadok ale bordel na kvadrát. ?
Nechápem tomu, že 15m niesú tak v kurze ako predtým. Ale mať v rozpatí 3m vozidlá troch dĺžkových kategórií je podľa dopravcov u nás asi normálne (9,5, 10,5 a 12) avšak v rozpätí 6m mať 3 dĺžkové kategórie už nevonia. Osobne si myslím, že 15m tu majú väčšie opodstatnenie než volovina typu 10,5. Ideálne to má Solaris. Tí majú Urbino 10 s dĺžkou 9,9m a majú vozidlo medzi 9,5 a 10,5, ktoré je navyše priestorovo riešené tak, že SOR nemá nárok v normálnom tendri.
Čo sa to začalo diať v DPB? ? Najprv som si všimol, že viaceré zastávky na Karloveskej radiále majú opravené (i keď len provizórne) rozpadávajúce sa nástupné hrany. A dnes som zostal zarazený keď som si všimol, že v 6702 pribudli pri dverách senzory!! Len uvažujem na aký účel majú slúžiť keď v autobusoch tieto senzory proti privretiu odpájajú. Žeby to boli tie, ktoré majú sčítavať cestujúcich ako to chceli v nových trolejbusoch? ?
No tak to vyzera ze dnes sa o BIDke zasa nic nedozvieme Toto uz je fakt zly vtip, ved od nespustenia ubehnu zajtra uz dva tyzdne. A to hovorime o softwarovej chybe!
plus lepší výjazd od Sitiny cez vetvu H4 do Dúbravky (keďže okolo lamačskej stanice to býva plné) tak je pre niektorých výhodnejšie ísť doprava a doprava cez Harmincovu do Dúbravky.
Marek1978