Inak, čo sa vlastne dosiahlo zobojsmernením Lamačskej od Janka Alexyho po Harmincovu?
Lebo pozerám, že sú tam v smere do Lamača dva jazdné pruhy, ktoré sa zlievajú do jedného a následne sa rozdvojujú smer Dúbravka+Lamač. Keby to bolo dvojpruhové a jednosmerné, asi by to bolo užitočnejšie. Minimálne mohol byť jeden pruh BUS pruh.
Lebo premýšľam ťažko, ale jediné využitie predmetného úseku Lamačskej je pri cestovaní do Tesca.
Lebo pozerám, že sú tam v smere do Lamača dva jazdné pruhy, ktoré sa zlievajú do jedného a následne sa rozdvojujú smer Dúbravka+Lamač. Keby to bolo dvojpruhové a jednosmerné, asi by to bolo užitočnejšie. Minimálne mohol byť jeden pruh BUS pruh.
Lebo premýšľam ťažko, ale jediné využitie predmetného úseku Lamačskej je pri cestovaní do Tesca.
T458.0
A k tým SORom, tak je "pekné" že v tom hnoji zapredanom je Slovensko osamotené a v ČR snáď iba HK sekunduje, aj keď tam neviem či je to spôsobené ozaj transparentným tendrom, čo je potom v poriadku alebo je to spôsobené tým, že vedenie podniku a mesta je nejak prepojené na J&T. Neviem aká je tam situácia.
Ešte okrem ceny si zabudol na tzv. záložné parametre ako priemer kolies (bonbónik žilinského tendra) či slovenský folklór s 5 dvermi u 18m, resp. 4 u 12m.
Ozaj 15m trolejbusy v ČR má ešte Ostrava stále? Mne príde táto dĺžková kategória ako veľmi vydarený počin a myslím, že u nás by sa veľmi hodil na niektoré linky (208 a 212). Bohužiaľ takéto vozidlá SOR nerobí, takže nateraz sa s 15m nepočíta bohužiaľ, hoc na západe je toto ani nie trend, ale skôr normálny postup obstarania vozidiel na linky kde je klbák moc a kraťas málo, avšak u nás je toto opomínané akosi a naproti tomu sa s obľubou zásobujeme 9,5 a 10,5m vozidlami čo je zhovädilosť prvej triedy, aby sme obstarávali dĺžkové kategórie s rozdielom 1m a kapacitou vyššou o 2miesta na sedenie a 3-4 na státie ?