Keď už je reč o trolejbusoch, čo je také ako keby obratisko ako sa ide na Trnávku ako sa odbočí z Trnavskej, potom je zastávka, potom sa ide doľava, a tam sú nejaké drôty naťahané... Díky
Tej je zase co? Tiez naraz nahodou zistili poskodeny ram?:-o
Len aby si managedement doprd. trucpodniku nahodou nevsimol, ze tie vozy su nielen stare, ale dokonca neni su vobec nizkopodlazne, lebo to by ich museli hned a zaraz vyradit vsetky!
Čistý súhlas, 6640 je jeden kus hniloby, jedine čo ju drží je to, že má GO. Je síce fakt, že 6607 mala isté problémy, ale je to jediný voz z vyradených, s ktorým vyradením som nespokojný. Ostatné sa rozpadávali za jazdy...
len tak zo zaujimavosti: neviete ake ma 1859 potahy sedadiel?
6607 by mohol ist na reko ako historicky voz, nie? (dopadne to s nim ako s tym sanosom tusim 6505, co je s nim?)
keby to nahradili busmi miesto zhorsenia intervalu, tak by ukazali, ze ziadne specialne podmienky tendra z dovodu havarijneho stavu a kritickej situacii v doprave nie je treba!
Nechcem vidiet a zazit 202 v ranajsej spicke. A hlavne 208!!!
201 zas zo stanice rano a na stanicu popoludni/podvecer! Do trolejbusov na L201 niekedy ani teraz sa neda skoro nastupit na Racianskom myte smerom na stanicu... ? L208 sa vrati do cias zpred dvomi/tromi rokmi.
Vieme, ako vyzerali tie spoje. Sardinky v konzerve maju luxus naproti tomu... ?
Okolo 17:00 som bol pozriet, ktore klbove trolejbusy ostali vo vozovni. Boli tam Škody 15 tr 6601, 6603, 6607, 6608, 6610, 6612, Škody 15 TrM 6625, 6633,6636, 6637 a jedna Škoda 25 Tr.
Ámos