Za jeden rok prepravil spolocnost RegioJet na trase Bratislava - Komarno 1,5 mil. cestujucich. Ako podakovanie sa, 9. marca, v sobotu cely den sa jazdi na tomto trati zadarmo. ☺
L64 nemozes zrusit pretoze trat smer Prokopa Velkeho/Loviskeho bola dostavana z fondov EU a jednoducho musim tam cosi istu dobu chodit a o.i. L 208 napadla aj mne ale L 206 by som zrusil uplne...
Vraj bude v okolí Bajkalskej a Prievozskej cez víkend výluka dotkne sa to vraj T-busov na DH.
ale neviem to isto, iba som o tom počul.
Inač tie T-busy by dali vyriešiť keby sa 206 a 208 zrušila a 202 by išla po trase
Dolné Hony - Cintorína Ružinov - Mierová (ako chodí 208) - AS Mlynské nivy - Kollárovo nám. - Hodžovo nám. a každý druhý spoj by z tadiaľ išiel na Kramáre-SÚSCH.
Zo 64 by sa mohol ubrať voz, stačil by tam 30 min. interval. alebo by sa zrušila a nahradila by ju predĺžená 41. Počas rannej špičky by sa mohla obmedziť aj premávka na 33 zo 6 min. na 12 min. interval keďže vtedy jazdí 133 a poobede by na nej mohol stačil interval 10 min aj keď by síce bola dosť plná. Dali by sa použiť poobede aj busy minimálne z linky 133.
A ešte keby to nestačilo mohla 203 skrátiť po Hodžovo námestie a 209 zrušiť a posilniť 207. A v tomto prípade by mohli vybrané spoje z mojej navrhovanej 202 premávať z Hodžovho nám. na NÚSCH
napr.
jedna by šla len po Hodžko (ak by nebol dlhý tak krátky voz)
druhá na SÚSCH
tretia opäť len po Hodžko (ak by nebol dlhý tak krátky voz)
štvrtá na NÚSCH.
K tým ústavom by tento 34 min. interval stačil a z Kramárov každých 16 min. tiež.
Čiže:
33-Ráno interval 12 min. poobede 8 alebo 10. (ráno by stačil 12 min. interval kedže vtedy premáva linka 133 a linka 33 chodí poloprázdna) (Ráno sa ušetria 2 kĺbaky)
41-Predĺženie z Voz. Hroboňova na Hlavnú stanicu/Jelačičovu. (náhradza linku 64)
64-zrušenie - (ušetrenie 3 krátkych vozov) (náhrada za ňu linkou 41)
201-bez zmeny alebo posilnená (nahrádzala by veľkú časť pôvodnej linky 202 a časť linky 209 Trhovisko-Šancová)
202- Dolné Hony - Cintorína Ružinov - Mierová (ako chodí 208) - AS Mlynské nivy (prestup na 205 na Rajskú, ktorá by stačila) - Kollárovo nám. - Hodžovo nám./každý druhý spoj by šiel na Kramáre jeden na SÚCH a druhý na NÚSCH. (nahrádzala by linku 206, 209 (SAV-NÚSCH), 208 (Cintorín Ružinov-Hodžovo námestie)
203- Koliba - Hodžovo nám. (Na Búdkovú by ju nahradila posilnená 207) (ušetrenie asi 2-3 vozov.)
207-posilnená (ak by trebalo) (nahrádzala by linku 209 v Ružovej Doline, 203 (Hodžovo nám-Búdková a 64 Voz. Hroboňova-Lovinského)
208-zrušená - (nahrádzala by ju linka 202 a 207 po celej trase až na Šulekovu, kde by jazdila iba linka 147) (11 vozov ušetrených)
209-zrušená (nahradená posilnenou linkou 201, a linkami 202 a 207).
Ušetrilo by sa hlavne na častiach kde chodia T-busy poloprázdné (Ružová Dolina, Kramáre SÚSCH a NÚSCH, Rajská, Šulekova) a hlavne na prestávkach keďže z viacerých liniek by sa stala jedna ako 202+206+208+(209) → 202
Zhrnutie:
33-ráno 12 min. interval, poobede 8/10
41-Búdkova-Voz.Hroboňova-Šancová-Jelačičova
64-zrušená
201-pôvodna trasa, posilnená
202- Dolné Hony - Cintorína Ružinov - Mierová - AS Mlynské nivy - Kollárovo nám. - Hodžovo nám./Kramáre SÚCH/NÚSCH.
Musím aj ja prispieť niečím do tejto diskusie.
Podľa mňa je to celé fraška. Pamätám si, že náhle skorodovalo pár Ikarusov 415, keď sa mali preradiť do Petržalky. Myslím, že nejaká súvislosť tam bude.
A ďalej, spomínali sa tu Karosy z Juráku, ktoré by mohli pomôcť. Tak na to by som sa nespoliehal. Tieto vozidlá sú väčšinou zapožičané na iný kolón (rozumej 1. DP). A tie, ktoré ostali sú akurát tak na špičku a koniec (pokiaľ sa nepokazia ešte cestou na linku).
Taktiež dávam za pravdu diskutujúcim, ktorí spomínali stav dielní. Je to tak. Povedzme, že som vodič a splním si povinnosť a zapíšem poruchy do knihy. No v dielni zázraky nerobia. A často nie že nemajú súčiastky, ale ani ľudí.
A vtipné je aj čerpanie starej dovolenky (to len ako príklad). Treba ju vyčerpať, ale nemôžem Ti ju dať, lebo nemá kto robiť.
Takže zhrnutie je takéto: Podnik už nemá žiadne rezervy vozidiel, ranná výprava sa robí na hrane, alebo už aj za hranou. Stav niekotrých vozidiel je žalostný, ja osobne by som si asi nezobral na zodpovednosť hnilé ikarusy alebo nesvietiace nemTedomy. Nič sa nedotiahne do konca. Všetko funguje len na oko. Žiadne pozitíva nevidím. Keď sa chce niekto chváliť tým ako šetrí a tlačí si podnikový časopis na drahý časopisový papier (a pritom ten časopis nemá žiadnu hodnotu...samé oblbováky), tak to je pekne trápne.
Podľa mňa sa oplatí v niektorých prípadoch povedať, prepáčte, spravili sme chybu...
Poprosim preposielajte mi vsetky klamlive informacie ktore odzneli z ust pana B. z DPB - akekolvek medium ci SME ci TV BA. Idem to spisovat, kto chce kooperovat, kludne sa pridajte ku mne. Nieco uz mam, ale kazde 1 dalsie plus je len dobre. DAKUJEM
Keď už je reč o trolejbusoch, čo je také ako keby obratisko ako sa ide na Trnávku ako sa odbočí z Trnavskej, potom je zastávka, potom sa ide doľava, a tam sú nejaké drôty naťahané... Díky
Tej je zase co? Tiez naraz nahodou zistili poskodeny ram?:-o
Len aby si managedement doprd. trucpodniku nahodou nevsimol, ze tie vozy su nielen stare, ale dokonca neni su vobec nizkopodlazne, lebo to by ich museli hned a zaraz vyradit vsetky!
Čistý súhlas, 6640 je jeden kus hniloby, jedine čo ju drží je to, že má GO. Je síce fakt, že 6607 mala isté problémy, ale je to jediný voz z vyradených, s ktorým vyradením som nespokojný. Ostatné sa rozpadávali za jazdy...
OBUS