len tak zo zaujimavosti: neviete ake ma 1859 potahy sedadiel?
6607 by mohol ist na reko ako historicky voz, nie? (dopadne to s nim ako s tym sanosom tusim 6505, co je s nim?)
keby to nahradili busmi miesto zhorsenia intervalu, tak by ukazali, ze ziadne specialne podmienky tendra z dovodu havarijneho stavu a kritickej situacii v doprave nie je treba!
Nechcem vidiet a zazit 202 v ranajsej spicke. A hlavne 208!!!
201 zas zo stanice rano a na stanicu popoludni/podvecer! Do trolejbusov na L201 niekedy ani teraz sa neda skoro nastupit na Racianskom myte smerom na stanicu... ? L208 sa vrati do cias zpred dvomi/tromi rokmi.
Vieme, ako vyzerali tie spoje. Sardinky v konzerve maju luxus naproti tomu... ?
Okolo 17:00 som bol pozriet, ktore klbove trolejbusy ostali vo vozovni. Boli tam Škody 15 tr 6601, 6603, 6607, 6608, 6610, 6612, Škody 15 TrM 6625, 6633,6636, 6637 a jedna Škoda 25 Tr.
Asi ešte nestihol niekto založiť firmu Tbuss, s.r.o. alebo zistili, že staré trolejbusy sú o niečo drahšie než staré Mercedesy z Nemecka. Stále však (zhodnou náhod 11 kusov) majú v ponuke tieto trolejbusy, ktoré som tu dával pred cca pol rokom http://goo.gl/dZI9h Avšak určite nemajú povolenie od drážneho úradu tak je otázne či by sa to vôbec oplatilo, i keď na druhú stranu by sa mohli pochváliť, že kúpili "duobusy". ?
"... Dodávka totiž podľa Belfiho súri, keďže bratislavské trolejbusy sú v havarijnom stave. „Budeme musieť možno ešte tento rok nejaké vozidlá prenajať,“ tvrdil riaditeľ.
takže toto už asi neplatí
Predpokladajme, že na 201 2 6 8 ostane prázdninový grafikon. Rozdiel oproti šk. roku je na 201, 2, 8- 10 vozov ak dobre počítam a 206 ďalšie 3. Tých 10 vozov by sa na 2.DP podľa mňa našlo, aj s vodičmi, keby o to išlo. Možno za cenu, že niektoré ranné poradia by vykonávali DZV a ZV Čiližská.
Do tohto riešenia sa nejde možno aj z "ideologických dôvodov". Autobusy na tbusových linkách - nebodaj jedna komplet abusová - argument pre odporcov tbusov - a stále je ich dosť nielen v Ke, ale také hlasy sú aj v Za, BB, (v Ba to bolo aktuálne za Kadnára)...
Dalšia "výhoda" - ušetria sa vzkm. Buď sa pridajú niekde inde do konca roka, ale keďže je poslednú dobu zasa trend šetrenia, bude sa to hodiť - získané vzkm sa podľa mňa nepridajú nikde ?
Inak o chvíľu v takomto stave budú aj 25Tr. Veď dosť často sú odstavované pre poruchu nápravy... Neviem či DPB neurguje na mesto, ale na vine týchto porúch má určite najväčší podiel katastrofálny úsek medzi zastávkami Hany Meličkovej - Janotova. Tam je obrovský počet výtlkov po dobu celého roku. A aj keď som mesto urgoval niekoľko krát do roka, že nech tie výtlky opravia (hlavne pri krajnici kadiaľ jazdia trolejbusy z DD) tak som vždy dostal stručnú odpoveď - Ďakujeme boli objednané u nášho dodávateľa a opravené budú v rámci kapacitných možností. Nikdy však neprišlo k oprave alebo opravili maximálne jeden - dva... Ale zjavne je pre mesto výhodnejšie cez DPB platiť opravy náprav ako opraviť všetky výtlky na tomto úseku, asi je to lacnejšie... ? Teraz po zime to vytrasie pekne každý trolejbus. ?
Si z nas uz robia dobry den ci co ??? 208cku by som dal uz definitivne na CNG klbaky, cim ziskam aj sola a klby a nemusim nic oslabovat. Ale zase asi dostanem argument zmena prac.zmluv ☠
"Ide o dôsledok technicky nevyhovujúceho stavu trolejbusov Dopravného podniku Bratislava, a. s., na ktorý vedenie spoločnosti upozorňovalo v priebehu celého minulého roka."
PetoMHD