Funušikovia to ale nesoferuju, keby si mal cely den jazdiť na SORe alebo na 15 Tr tak neviem co by si chcel. Netreba zabudnuť že je rok 2013. Aj keď 2 hnane napravy robia svoje. ?
Celému radu fanúšikov, pretože 15Tr s RÁBAmi a sirénovým motorom je naozaj výnimočný úkaz! Čo ti je synonymum trolejbusu nebodaj hlučný syfilis alebo SOR?
Derik, to by sa musel najprv naučiť DP, čo to tá garantovaná nízkopodlažnosť znamená. Teraz to vyzerá teak, že nemá o tom ani potuchy. Minulý týždeň nebol ani jeden deň, kedy by aspoň raz nebola porušená. A to je problém, najprv sa nízkopodlažné autobusy dávajú na niektoré linky kompletne a až potom, ak niečo zostane tak dajú na iné linky, absolútne nerešpektujúc garantovanú nízkopodlažnosť. A tak sa potom stáva, že niektoré linky sú celé nízkopodlažné (hoci podľa CP by tam mohlo byť plno vysokopodlažných autobusov) a na iných nie je nízkopodlažné vozidlo ani na poradiach, kde má byť. A samozrejme bez akéhokoľvek ospravedlnenia.
Petto, vystihol si presne podstatu problému ohľadom kĺbových autobusov. Jedna vozovňa (Trnávka) má všetky linky najmenej z 3/4 nízkopodlažné, a ak sa vyskytne Karosa, tak len na špičkovom poradí, cez víkend a sviatok, akokeby bol trestný čin vypraviť Karosu. Druhá vozovňa (Petržalka) má niektoré linky garantované ako nízkopodlažné- všetky poradia, na niektorých len niektoré a na iných sú len vysokopodlažné vozidlá a tretia vozovňa (Jurajov dvor) tá mala dlho len vysokopodlažné vozidlá a potom dostala len 12 nízkopodlažných vozidiel, čo nestačí ani na linky celodenné a nie to ešte aj na linky špičkové. Navyše len jedno poradie zo všetkých liniek je garantované ako nízkopodlažné.
Veľa autobusov má Jurajov dvor (a ďalších vyše 10 je v Trnávke) a Petržalka odstavených a napriek tomu išlo požičané vozidlo 1859 do Trnávky, kde také vozidlo nieje. A to aj napriek tomu, že malo slúžiť ako náhradné za tie, ktoré sú na opravách.
Peter6607
Aký osud čaká tento voz? ?