Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #189254:
Áno, môžem potvrdiť, že si zamestnancom INEJ modrogumnej spoločnosti ? .
Reply on: Valec #189249:
ZSSK je vyriešené. ? Pár ľudí ma pozná osobne a potvrdí ti, že nie som zástupca RJSK. ? ? ?
Reply on: aquila2 #189250:
A nie preto ze v skutocnosti ZSSK dualnu tarifu povolenu ma?

Ved si aspon pozrite tu zmluvu ked to chcete komentovat.
Reply on: Peter6607 #189251:
Vzhľadom na jeho vek snáď už len šrot. ?
Reply on: Valec #189249:
lebo ZSSK su statny tunel podnik a im je to jedno.
Reply on: ufo #189223:
Ale pôsobíš ako ich hovorca. Ak je to teda také na figu, prečo to nevadí ZSSK?
Reply on: m@rtin #189246:
No tak snáď budú mať dosť roboty a Bratislava im bude lahostajná.
prečo mi nejde dať v zozname zastávok šafárikovo námestie? ?
Reply on: TeBeCe #189243:
Akosi tam zabudli vymenovať vinníkov a zdôrazniť, že "Za vzniknutú situáciu DPB nie je zodpovedný.".
Reply on: derik #189229:
Derik, to by sa musel najprv naučiť DP, čo to tá garantovaná nízkopodlažnosť znamená. Teraz to vyzerá teak, že nemá o tom ani potuchy. Minulý týždeň nebol ani jeden deň, kedy by aspoň raz nebola porušená. A to je problém, najprv sa nízkopodlažné autobusy dávajú na niektoré linky kompletne a až potom, ak niečo zostane tak dajú na iné linky, absolútne nerešpektujúc garantovanú nízkopodlažnosť. A tak sa potom stáva, že niektoré linky sú celé nízkopodlažné (hoci podľa CP by tam mohlo byť plno vysokopodlažných autobusov) a na iných nie je nízkopodlažné vozidlo ani na poradiach, kde má byť. A samozrejme bez akéhokoľvek ospravedlnenia.
Reply on: Petto #189237:
Petto, vystihol si presne podstatu problému ohľadom kĺbových autobusov. Jedna vozovňa (Trnávka) má všetky linky najmenej z 3/4 nízkopodlažné, a ak sa vyskytne Karosa, tak len na špičkovom poradí, cez víkend a sviatok, akokeby bol trestný čin vypraviť Karosu. Druhá vozovňa (Petržalka) má niektoré linky garantované ako nízkopodlažné- všetky poradia, na niektorých len niektoré a na iných sú len vysokopodlažné vozidlá a tretia vozovňa (Jurajov dvor) tá mala dlho len vysokopodlažné vozidlá a potom dostala len 12 nízkopodlažných vozidiel, čo nestačí ani na linky celodenné a nie to ešte aj na linky špičkové. Navyše len jedno poradie zo všetkých liniek je garantované ako nízkopodlažné.
Veľa autobusov má Jurajov dvor (a ďalších vyše 10 je v Trnávke) a Petržalka odstavených a napriek tomu išlo požičané vozidlo 1859 do Trnávky, kde také vozidlo nieje. A to aj napriek tomu, že malo slúžiť ako náhradné za tie, ktoré sú na opravách.
Sú vyradené aj 8211,8212,8213,8214,8215,8216,8217 ?
Jeden menší fail od DPB (nie úplne nezanedbateľný): Elektronická tabula pod Mostom SNP ukazuje odchody podľa školského roka a nie prázdnin. Keď sa im to už nechce preprogramovávať, tak nech to aspoň vypnú.
A ináč táto tabula stále nezobrazuje odchody z nástupišťa pre linky 28,133 smer Karlova Ves.
O 12tej na Exprese s Ftacnikom o dopravnych projektoch.
Reply on: derik #189231:
34tku máš z 2.DP, tam nie je toľko NP klbakov,aby zabezpečili sedlo na všetkch linkách. A 192 načo ??? ? Petržalka tiež nevie v sedle zabezpečiť plnú výpravu len NP vozidiel ani na klbovych a na solo linkach už duplom nie.
Reply on: petoo #189235:
To je mi jasne, no dane Karosy vidavam skor na 21 a 31/39, cize ostatne klbove z 1.DP mozu byt kludne garantovane NP cele linky, ved Ikarus sa semtam objavi aj na celogarantovanych linkach 4.DP 68,83,98.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.