ci uz urovnove krizenia, kde bude elektricka pomalsia ako v dubravke, kedze krizuje viacere viacpruhove komunikacie, zastavky v lufte, ale aspon ze dodrzali plan z dob metra a zastavky nie su pri kazdej vrbe.
ale je vtipne, ze plan II etapy ani len nekoresponduje s planom prvej etapy, ako sa zase odhaluje dalsie klamstvo schlossera, vtanicka a dalsich, ze vraj estakada bosakova nie je mozna, kvoli zausteniu do tram-train
co pridava dalsi problem, stale zivia nezmysel tram-train, pricom EU je to jedno. zaplati aj elektricku, takto bude zbytocne predrazena vystavba na nieco co sa ani teoreticky nevyuzije nasledujicich 10-15 rokvo, cize v tej dobe uz tie kolaje budu znicene.
nevadi, ze budeme stavat nezmysel, ale halvne ze sa stavia.
a ako bude fungovat preferencia uz vieme, vid aj ako spackal emtRest nielen bid. alebo aj nefunkcnu krizovatku v PB. bude to stat desiatky milionov, pribudne par viliek, ale ludia budu aj tak jazdit autom.
aby sa to vobec spustilo teraz sa nastve Slovak Lines na DPB, a este sa pohadajhu alebo co a spolupraca skonci. Fakt ma zaujima, ze ci to bude v marci. alebo az v marci o rok...
A ked uz o zodpovednosti, DPB ma v ramci projektu ine prusery (pokladnicky v pondelok o IDS nic nevedeli, potom ten fail v ePCL ked veselo ponukali rocny PCL zadarmo a podobne)...
Naozaj? ZSSK je zodpovedna ako? A pozri sa ake stanovisko vydali.
Ja nevravim ze je zle poukazat na to ze oni nie su na vine, ale spravit to takymto sposobom. Ono to fakt znie v style "My za nic nemozeme, chodte do r..."
Pritom uplne stacilo tu spravu zakoncit niecim typu "Za vzniknutu situaciu sa Vam ospravedlnujeme", alebo cokolvek podobne...
Ale v celej tej pavucine skutocne akurat DPB jediny nie je za to zodpovedny. Naopak, cenim si ich odvahu prestat zahmlievat zasadne problemy vseobecnymi nicnehoviriacimi frazami a konecne jasne a menovite uviest konkretne mena zodpovednych firiem. To je odhalenie pravdy a nie kopanie do ostatnych.
Slovak Lines sa ospravedlnim za problemy, doplnil ze mu ide o kvalitu sluzieb, atd. Proste pekne oficialne stanovisko na webe.
ZSSK skopirovala stanovisko BID kde je ospravedlnenie sa ze to nefunguje.
DPB zacal kopat do ostatnych a "my nie sme zodpovedni" - ziadne prepacte ani nic... Nie ze by nemali pravdu, ale toto je vrcholna ukazka neschopnosti marketingu DPB, takto sa so zakaznikmi nekomunikuje.
Nehovoriac o tom, ze DPB este dnes o deviatej spal a o nicom na webe neinformoval, zatial co ostatni dopravcovia mali info uz vcera vecer. Skratka trendy dopravca!
Budú CP liniek BID dostupné aj na iMHD? Určite by to zlepšilo predhľad, lebo v tých CP na stránkach SlovakLajnu sa vyznať nedá, sú zostavené ako za čias komunizmu... Vďaka.
Inak co by sa stalo keby sa niekto dozadoval predaja listkov IDS z titulu toho ze v tarife IDS sa uvadza ze je platna a ucinna od dnes? Mohol by pripadne dosiahnut nahradu skody, ktora by mu vznikla tym ze by musel pouzivat JCL?
aquila2
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=13670
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=13669
ci uz urovnove krizenia, kde bude elektricka pomalsia ako v dubravke, kedze krizuje viacere viacpruhove komunikacie, zastavky v lufte, ale aspon ze dodrzali plan z dob metra a zastavky nie su pri kazdej vrbe.
ale je vtipne, ze plan II etapy ani len nekoresponduje s planom prvej etapy, ako sa zase odhaluje dalsie klamstvo schlossera, vtanicka a dalsich, ze vraj estakada bosakova nie je mozna, kvoli zausteniu do tram-train
co pridava dalsi problem, stale zivia nezmysel tram-train, pricom EU je to jedno. zaplati aj elektricku, takto bude zbytocne predrazena vystavba na nieco co sa ani teoreticky nevyuzije nasledujicich 10-15 rokvo, cize v tej dobe uz tie kolaje budu znicene.
nevadi, ze budeme stavat nezmysel, ale halvne ze sa stavia.
a ako bude fungovat preferencia uz vieme, vid aj ako spackal emtRest nielen bid. alebo aj nefunkcnu krizovatku v PB. bude to stat desiatky milionov, pribudne par viliek, ale ludia budu aj tak jazdit autom.