Len aby tá "optimalizácia" siete električiek nedopadla tak, ako posledné "spojenie" z vajnorskej na karloveskú radiálu - tri prestupy za šesť zastávok, fuj.
ano, ma sa chodit nacas, ale to by museli byt dobre spravene chronometraze... (a obvzlast pri kolajovej doprave kde nemas problem s upchatymi cestami by sa to mohlo dat dodrziavat, ale ked buzerujes vodicov za predcasny prichod a za neskory nie tak sa nediv ze sa potom suchtaju)
Zas to neprehanaj, ma sa chodit na cas, ale v ziadnom pripade s naskokom! To musis uznat. A ak je meskanie viac ako 5 minut a nie je na to objektivny dovod, tak premie tiez dolu, osobne mam zazitky, ked vodic meskal 5 minut a este k tomu sa suchtal 35 km/h na otvorenom zvrsku. Preco?
dosledok by bol asi taky, ze vsetcia by sa vliekli ako slimaci lebo za neskory prichod nie su niako postihovany (a vyhovorit sa na to ze nestihol semafor a pod sa da vzdy) a akurat co sa zas zopar ludi zdrhne k IAD
Andy: To by sa páčilo aj mne. Ale prvda je, že keď chceme 100% dodržiavanie CP, tak musia byť aj normálne chronometráže.
Čo sa zachádziek týka. Mariánka je ta blízko od Z.B., že je hriech, že tam nechodí. Ale ak by mala obec Gabčíkovo peniaze na zaplatenie takej linky, nech to tam chodí.
Nie som si velmi isty tym, ze do akej miery budu dnesne karty vyuzitelne aj v buducnosti, pretoze maju predsa len obmedzenu kapacitu. Karty vydavane vyskami maju oproti normalnym dvojnasobnu kapacitu (ak si dobre pamatam, tak je to radovo niekolo kB) kvoli dalsim udajom, co sa daju na ne zapisat. Kazdopadne, su tu snahy o integraciu kariet: bankomatova+BCK, studentska+BCK, studentska+ISIC+BCK, atd. Ale asi nikdy nebude vsetko na jednej karte, lebo predsa len ma len dve strany
Vladimír: Znovu a ešte raz ti píšem. Viem, že by to ľudia pochopili, som si istý, že áno. Aj som za to aby linka 37 zostala 37 a niektoré jej poradia by zachádzali ku K, ale ak to nevieme presadiť v takom znení, tam musíme vymyslieť iné. Avšak názor na riešenie 37 a 38 máme rovnaký.
Trubo, Andy: Ja už mám dlhšie pocit, že sa niečo deje. Už aj napríklad podbíjanie Rače, či spojazdnenie Ik435 atď.
Andrej (Anndy008): No ja by som začal na vedúcich postoch, ale nie vyhadzovom. To nie je riešenie, lebo to nie je v tom, že v histórii prijali na dané posty neschopných ľudí. Som si istý, že väčšina z nich je scopná, avšak nemajú ciel, chuť iniciatívu. Im je treba dať jasné ciele, čo sa do kedy musí stihnúť atď. Pracovať treba na všetkých postoch vo všetkých oblastiach a hneď. Ak by som sa teraz stal generálnym, tak idem
na 1 kolónu aby mi ukázali 7085, že prečo, idem
na 4. kolónu aby mi ukázali prečo, idem
na 3. kolónu aby mi ukázali interiér vozov, že prečo, idem
na 2. kolónu a hrobonku aby mi ukázali takisto interiér vozov, že prečo.
išiel by som za vrchármi (s niekym kto sa do toho vyzná, aby im vysvetlil ako je to v súčasnosti zlé a ja sa ich spýtam prečo,
idem za zastávkármi a sa ich spýtam prečo?
Išiel by som za technikmi a spýtal sa na hlásenie v K2S, SORoch a na buse, že prečo?
A išiel by som za KK aby mi ukázal disketu, ktorú som mu dal, že či ju už otvoril a prečo nie?
Ten svoj nick by si si mal premysliet... Mozno sa to zda byt zabavne a smiesne, ale musi to mat iste hranice. Ja som za srandu aj spas, ale odtial potial...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J
Čo sa zachádziek týka. Mariánka je ta blízko od Z.B., že je hriech, že tam nechodí. Ale ak by mala obec Gabčíkovo peniaze na zaplatenie takej linky, nech to tam chodí.