Zrejme len namietka že vozidlo ma 5 dveri by neuspela, aj keď 5 dverove trolejbusy existovali, len sa na to zabudlo, zato že v súčasnoti vyrába karoseriu len SOR, je skor neschopnosť ostatnych vyrobit take vozidlo, resp sucasne tak upraviť... Aj keď potreba je diskutabilna, ved MBCC ma, len 4... V odkaze Skoda 22 Tr. http://www.fotodoprava.com/images_mhd_v2/usti602v_kbrezno.jpg
Multifunkčný automat v Tesco Lamač už bol spusteny. Prehľadosť menu vyzera hrozne. Automat vydava do 9 Eur. JCL sa daju zakupiť asi všetky typy vrátane 4 cestneho za 3.3 €.
Inak maximálnu netransparentnosť vidím v schválení vozidla v SR, keďže si neviem predstaviť výrobcu, ktorý by si pred prihlásením do neistého tendra nechal za svoje peniaze schvaľovať vozidlo.
Pokiaľ viem, tak priestor dverí nie je určený na státie. A áno to, že všetci čo stoja vo dverách musia vystúpiť, aby vystúpili ľudia z vnútra vozidla ohromne zrýchľuje výmenu cestujúcich.
Prečo by v nízkopodlažnom vozidle nemohli stáť vo dverách? Pri sólo vozidle nemajú tie dvere navyše žiaden význam, ale pri kĺbaku už áno – a to na linkách s častou výmenou cestujúcich, kde nie sú zastávky od seba ďaleko vzdialené. Ja by som napríklad pri štvrtých dverách odstránil tie 4 sedadlá v NP časti a namiesto nich tam dal dva notsitzy.
Lenže ak mám viac dverí znižujem kapacitu vozidla, lebo ľudia by vo dverách nemali stáť. Zároveň sú tie dvere na úkor NP sedadiel. Vlastne interiér SORu je ukážka aké majú 5dverové vozidlá "super" interiér.
810zssk