comu nerozumies na spojeni "Zochova a podobne"?
Ostatne bavili sme sa o vozoch vseobecne, nie len trolejbusoch. Ostatne RTO sa ako trofle tiez nevyrabali.
Nemam statistiku, ani nic oficialne nenamietam (preto nemam povinnost nic dokazovat).
Ano, vymena bude rychlejsia. Kolko sa tym usetri casu/penazi? A kolko penazi sa strati tym ze kvoli tomu sa vyrazne znizi konkurencia, pricom (jediny mozny) dodavatel vozidla bude velmi dobre vediet, ze moze ponuknut relativne vysoku cenu?
mas pravdu. Mali sme ostat pri dvoch dverach ako mala RTO. Vlastne na zapade stale jazdia 2dverove 12m a 3dverove klbove vozidla v MHD. Takze na co stvoro dveri pri klbe. Stacia 3!
Ty namietas podmienky tendra, takze mas ty statistiku kolko trva nastup do porovnatelneho 4- a 5-dveroveho voza?
Ak mam o 25% vacsi priestor na vymenu cestujucich tak je logicke, (a diktuje to zdravy rozum) ze vymena bude rychlejsia. Hlavne na frekventovanych zastavkach ako je Zochova a podobne.
Blbost! Viac dveri nie je ziadna vyznamna vyhoda. Ostatne, preco potom nie je este viac bodov za dalsie dvere navyse (napr. 6-dverovy klbak)?
Ak sa do tendra da podmienka ktoru vie splnit jediny uchadzac a navyse realne nie je odovodnitelna (ma DPB napr. statistiku kolko trva nastup do porovnatelneho 4- a 5-dveroveho voza?) tak je to jednoznacne diskriminacne.
Dufam, lebo potom by uz bolo treba vydat clanok s tabulkou ze co sa s ktorou kartou da a co nie v duchu principu "karty platia vsetky, ale kazda trochu inak" ?
„Po preštudovaní súťažných podmienok sme sa rozhodli na tendri nezúčastniť,“ povedal zástupca ďalšieho z výrobcov pod zárukou anonymity. Prekážal im napríklad „neobvykle vysoký počet dverí“.
toto je taky socialisticky pristup. Co nevieme vyrobit je pre nas diskriminacne. Som si isty, ze Skoda 120GLS by v Britanii v 70tych rokov tender na nakup policajnych vozidiel nevyhrala. Stazovat sa vsak, kvoli jej technickemu rieseniu, ze tender je diskriminacny ked chce dodavatel napr. katalyzator by bolo urcite scestne.
V MHD v nasich podmienkach je viac dveri vyhodou jednoznacne!
Hmotnost je druha vec.
To čítam prvý raz. Skôr sa na ňu len zabudlo. Aj keď netuším, prečo multifunkčné automaty majú svoj článok (ešte aj s nominálmi ktorými možno platiť), zatiaľ čo obyčajné automaty ho nepotrebujú.
Ámos
Ty namietas podmienky tendra, takze mas ty statistiku kolko trva nastup do porovnatelneho 4- a 5-dveroveho voza?
Ak mam o 25% vacsi priestor na vymenu cestujucich tak je logicke, (a diktuje to zdravy rozum) ze vymena bude rychlejsia. Hlavne na frekventovanych zastavkach ako je Zochova a podobne.