m@rtin: no tak neviem, ale jazdím I435 skoro každý deň a viem, že na vnútornom transparente to funguje takto.
Bus zastaví na zastávke a zjaví sa:
93 Hlavná stanica
zatvorí dvere rozbehne sa a zjaví sa:
pásmo:1 čas: 14:38
svieti to tam asi 10 až 15 sekúnd a zjaví sa:
ZŠ Budatínska
Ak by bola zastávka na znamenie tak preblikuje názov zastávky s nápisom: zastávka na znamenie
Inak ďakujem za vysvetlenie, už som to pochopil.
Čo sa mi zdá zbytočné v Prahe:
Po zatvorení dverí najprv naskočí ôpríšti zastávka" až potom názov. Stačil by len ten názov.
Vonkajší transparent ti v predu ukazuje číslo, ciel a tiež piktogram letiska , stanice,... Bočný ti ukazuje tiež číslo, v hornom riadku ciel a v spodnom najbližšiu zastávku, ktorá je buď orientačný, známy, či prestupný alebo inak dôležitý bod. Napr. Mladá garda. Keď na ňu príde elina a otvorí dvere zobrazuje sa už iný bod. Taký bod, ktorý ti jasne ukazuje sme cesty. Ak vidím na transparente Račianské mýto tak okamžite viem kam ide, ak by tam bolo Žilinská, Floriánske, Vazovova, Račko, tak kým to celé prebliká nestihnem nastúpiť a elina mi ujde.
Okrem iného, každý normálny človek, ak ide do neznámich končín, tak si pozrie CP a nenastúpi do voza a tam hľadá či daný spoj ide tam kam on chce. Preto si myslím, že zobrazovanie všetkých následujúcich zastávok je zbytočné. Možno ešte dvoch, troch avšak to je max.
A bol by som rád, keby si ma neoznačoval za starého chronického dôchodcu. Proste vtedy si mi to vysvetlil a ja som si to nevedel predstaviť ak to myslíš. Napr. pôvodne som si myslel, že zastávky vám na displeji nebežia ale preblikávajú.
si: nie je to blbosť, myslím, že to je dôležitá info keď bus stojí s otvorenými dverami na zastávke.
Vladimír: No čas sa nám zobrazuje spolu s pásmom, takže aspoň zaplnili prázdne miesto.
Bus zastaví na zastávke a zjaví sa:
93 Hlavná stanica
zatvorí dvere rozbehne sa a zjaví sa:
pásmo:1 čas: 14:38
svieti to tam asi 10 až 15 sekúnd a zjaví sa:
ZŠ Budatínska
Ak by bola zastávka na znamenie tak preblikuje názov zastávky s nápisom: zastávka na znamenie
Inak ďakujem za vysvetlenie, už som to pochopil.
Čo sa mi zdá zbytočné v Prahe:
Po zatvorení dverí najprv naskočí ôpríšti zastávka" až potom názov. Stačil by len ten názov.
Vonkajší transparent ti v predu ukazuje číslo, ciel a tiež piktogram letiska , stanice,... Bočný ti ukazuje tiež číslo, v hornom riadku ciel a v spodnom najbližšiu zastávku, ktorá je buď orientačný, známy, či prestupný alebo inak dôležitý bod. Napr. Mladá garda. Keď na ňu príde elina a otvorí dvere zobrazuje sa už iný bod. Taký bod, ktorý ti jasne ukazuje sme cesty. Ak vidím na transparente Račianské mýto tak okamžite viem kam ide, ak by tam bolo Žilinská, Floriánske, Vazovova, Račko, tak kým to celé prebliká nestihnem nastúpiť a elina mi ujde.
Okrem iného, každý normálny človek, ak ide do neznámich končín, tak si pozrie CP a nenastúpi do voza a tam hľadá či daný spoj ide tam kam on chce. Preto si myslím, že zobrazovanie všetkých následujúcich zastávok je zbytočné. Možno ešte dvoch, troch avšak to je max.
A bol by som rád, keby si ma neoznačoval za starého chronického dôchodcu. Proste vtedy si mi to vysvetlil a ja som si to nevedel predstaviť ak to myslíš. Napr. pôvodne som si myslel, že zastávky vám na displeji nebežia ale preblikávajú.
si: nie je to blbosť, myslím, že to je dôležitá info keď bus stojí s otvorenými dverami na zastávke.
Vladimír: No čas sa nám zobrazuje spolu s pásmom, takže aspoň zaplnili prázdne miesto.
Andy