Reply on: fanatikmhd #186774:
fanatikmhd, ďakujem za pekné oslovenie.Ďakujem za vysvetlenie ohľadom trolejbusov.
Čo sa týka trolejbusov, ak by to tak bolo s linkou 32 v poriadku. Ale myslíš si, že sa to urobí. Pri tomto vedení, by som to považoval za zázrak. Nové sólové vozy ja nijako nespochybňujem, môžu a musia byť, ale mal byť aj tender na kĺbové trolejbusy s pomocným pohonom. A k tvojej otázke: Myslis ze s to nikdy nespoji so sietou? Odpoviem tak, ako to cítim, Pri tomto vedení DP si to veru myslím.
Autobusy? Nespochybňujem to, že sú tam zastarané IKARUSY, dokonca som tu už napísal, že bolo treba aj tender na nové autobusy, ktoé by išli do PE namiesto IKARUSOV, ale ide o počet nízkopodlažných vozidiel a ich pomer ku vysokopodlažným vozidlám vo vozovniach, ich nasadzovanie na linky a garantovanosť NP: Trnávka: 68 nízkopodlažných vozidiel, 4 vysokopodlažné KAROSY (aj keď v skutočnosti ako keby ich mala 12)- obsadenie: celodenné poradia SORKY špičkové poradia SORKY a kde tu pár KAROS, Petržalka: po novom roku 41 MERCEDESOV, 20 SORIEK (čiže spolu 61 NP), 46 vysokopodlažných IKARUSOV, obsadenosť- celodenné poradia hlavne SORKY, špičkové poradia hlavne IKARUSY. Jurajov dvor: 12 SORIEK- obsadenosť pár na celodenných poradiach + 1 ZV+ najmenej 2 na špičkových linkách, 70 vysokopodlažných vozidiel (aj keď v skutočnosti ako keby ich mala táto vozovňa62).
Garantovanosť NP vozidiel? Vozovňa Trnávka: pri všetkých kĺbových linkách tá garantovanosť je, Vozovňa Petržalka: pri väčšine, vozovňa Jurajov dvor: ani jedna kĺbová linka nemá garantované nízkopodlažné vozidlo. A to je zlé. To potom vyzerá tak, že starí a bezvládni ľudia cestujú len linkami vypravovanými z Trnávky a Petržalky (dokonca aj na linkách 31 a 39) a linkami z JD cestujú len mladí a zdraví ľudia.
Valec, tvoj komentár si si mohol odpustiť. Skús najprv rozmýšľať a až potom odpovedaj.
dopravak88