Reply on: fanatikmhd #186786:
Stále si myslim,ze prevadzkovat L32 s "duobusmi",kde su 2 useky na trati nezatrolejovane je blbost. Dieselagregat zerie ovela viac ako klbovy autobus. To ze sa plytva inde, nemusi sa aj na L32 keby sla na celodenny interval s 8-10 min hoc aj s solo vozmi tbus s APU.
fanatikmhd
Trolejbusy - Solo vozy praveze mozes osadit na celu linku 32 Navyse, mozes napilit na DD interval ak ti ide o ten dieselagregat.....Solo vozy mame podstatne starsie nez klby, tu sa uz patri vymenit najstarsie 14Tr za nove vozy.
A k Abusom - takze pokial dobre rozumiem, podla tvojho vyjadrenia DP zamerne krivdi JD tak, ze vsetky vozy presuva inam, a juraku nechava len vysoke a zastarale karosy, hej? A taka petrzalska vozovna, tej vobec nema vadit ze ma negeneralkovane a totalne zlikvidovane IK435, zatial co jurak/trnavka dostavali po celu dobu fungl novo zrekonstuovane vozy B741 CNG, pricom u poslednych bol meneny cely autobus vratane ramu? A ze najstarsie z nich ma uz aj tak vyradene ,a tudiz jazdia len novsie? A chces mi povedat, ze dodavky B9,5, B9,7, B9,9, B10,1, B10,3, B10,5m a neviem ako dlhych soriek, pricom polovica je vpredu zoslapnuta dole (taka parodia na NP vozidlo), ze to je vyhra? Ze to totalne pomoze?
A posledny fakt - vazne si myslis, ze sa na DD budu dotahovat vozy navzdy? Myslis ze s to nikdy nespoji so sietou?