Reply on: Turbo #18673:
Transparent je vyborny ale podla mna by tie nazvy zastavok mali byt o kusok vacsie nech nemaju turisticke rakoviny ziadne vyhrady a trochu lepsi kontrast lediek , sadla by tam cervena farba tak ako je na vnutornych transparentoch. Vtedy by to bolo ulne super.Informovanost cestujucich , je dobre ze DPB je ochotne dat o 10 litrikov viac a zlepsit tak informovanost cestujucich.
Ale strasne ma stve ze vozy ktore nozu skriekat zastavky neskriekaju a mazu aj zvukove databazy informacneho systemu BUSE. Najme na 7115 je krasne vidiet neprofesionalitu roboty pri mazani zvukovej databazy.:(
Zdenko> mohol by si najst aj navody na kvalitnu udrzbu autobusov a opravy oplechovania vozidiel pre DPB
TURBO#18664 Vies ked "ludia" v DPB hraju vzdy s kodmi na nesmrtelnost.
J
Ani ja si nemyslím, že by mali výnosy z jazdného tvoriť 50% celkových nákladov. Ale nezabudni, že v Prahe sa ročne dáva množstvo peňazí do kapitálových výdakov a tie znižujú v rozpočte dopravného podniku percentuálny podiel výnosov z cestovného.
V BA to samozrejme nie je 50%. Rozpočet DPB a.s. je približne 2,2mld.SKK. Dotácie mestské a štátne sú vo výške približne 1,352mld.SKK. To znamená, že zvyšok je príjem z cestovného a to tvorí 39%. Ale nezabudnime, že mesto chce od roku 2005 vlievať do kapitálových výdavkov 1,5mld.SKK. To by znamenalo, že rozpočet by bol 3,5mld.SKK a výnosy z cestovného zrejme zostanú na rovnakej úrovni. Ich podiel na celkovom rozpočte sa však zníži na 24% čo je takmer ideálne.