Predajna s dobrym parking? Vavilovova/Mlynarovicova ci ako sa vola ta predajna, hlavna stanica (parking na Žabotovej ulici), Plynské Divy (zastav za nimi, jedno miesto vzdy volne), Novy most ak zaparkujes ci budto na rychlo na blikackach, alebo vzadu ako je vyjazd z obratiska pre 70 resp 50 kade schadza..za hajzlikmi
Šerbeľ 2112 každých 15-20 sekúnd robí taký piskľavý zvuk...
Ten vodič čo dnes vyfasoval moju obľúbenú 7128... klobúk dole, max. rýchlosť čo išiel takmer 60 ... (nemajú aj eliny max. 50?) ale brzdil jak bláznivý, najmä na zastávke bol za Služobnou jazdou 7102, zabrzdil tak, ako som v električke ešte nikdy nezažil (všetci ľudia do 45° uhla smerom dopredu ). A to nielen on, ešte predtým ako zastavia dajú radič/pedál do zastávkovej polohy, a potom to trhne... ?
Môžem vedieť, prečo električky/trolejbusy musia cez deliče, výhybky ísť voľnobehom?
A, počul som, že sa Bubuse budú meniť za Emtrest... (aby si zas niekto zarobil?! ? ), čo sa spraví s busečkami?
Sprístupnenie stanice zo Sokolskej pre CHDCOV aj MHD by malo byť základom akéhokoľvek riešenia (s IPR, alebo bez IPR). Sokolská je ideálna priebežná zastávka s prístupom na stanicu (nielen) zo západu.
Btw, neviete o nejake predajni DPB pri ktorej sa da v pohode zaparkovat? ? Lebo jedine co ma napadlo bola Oil Street, ale Eurovea garaz dnes bola dost husta...
To by bola veľmi pekná linka, aj z prevádzkového hľadiska dobrá, na Búdkovej by mohla mať aj adekvátne časy na vyrovnanie meškania.
Celkovo však vidím ako veľký problém napojenie trolejbusov na Hlavnú stanicu zo západného smeru, to sa týka nielen tejto 203+41, ale najmä zatrolejovanej 32. Mali by sa pripraviť alternatívne riešenia k čakaniu na IPR, resp. ak by sa podarilo mestu úplne od projektu prestavby v réžii IPR ustúpiť, mohli by sa využiť eurofondy napr. na zatrolejovanie celej trasy 32. Iná možnosť je riešiť to sprístupnením stanice zo Sokolskej, to si tiež vyžaduje investície.
810zssk