Nie, v materialy sa neuvazuje o viac variantoch. Prave naopak, je tam velmi jednoznacne, ze MsZ ho musi schvalit v predlozenej podobe (bez zmien), aby nevznikol konflikt s tym co schvalil BSK.
Dnes je na programe MsZ aj bod "integrovany dopravny system" - toto je samostatny bod, iny ako ten BIDkovy material co som sem postoval. Bohuzial, vobec netusim o co ide, kedze k tomuto bodu stale nebol na net nahraty material.
no neviem teda, za tu cenu si sa nazbiera vela ludi. ked listok stoji 300kc, cesta individualne max 30€. tak neviem, ze ako zobrali sumu 65. ale aj tak je pozitivne, ze sa nieco organizuje.
Tam môže byť aj iný problém a to ten že vodič ešte počas jazdy stlačil dopytové otváranie dverí a cestujúci si tiež zatlačili tlačítka dverí + porucha signalizácie brzdičov (občasné poblikávanie kontrolky bŕzd) počas jazdy tak sa dvere bezproblémovo otvoria .
Ja som síce laik, ale šmyk pri rozbiehaní a šmyk pri brzdení zrejme nebude to isté.
A ten zvyšujúci sa zvuk výzbroje bude pravedpodobne spôsobený tým, že vďaka adhézii stojí jednak električka na mieste a jednak sa znižuje odpor a prešmykovanie kolies na styčnej ploche s koľajnicou "topí" sneh a námrazu, čím sa vytvára ešte šmykľavejší povrch. Čím menší odpor styčnej plochy, tým citlivejšia je akcelerácia. Toto platí minimálne pri gumokoloch, ale keďže električky sú niekoľkonásobne náchylnejšie na adhéziu, tak predpokladám, že to bude mať čosi dočinenia s tým.
tiež by ma zaujímalo, ako je to s tým šmykom? napr. vo vozoch K2S sa mi ako laikovi zdá, že šmyk sa dá vnímať ako taký zvláštny, prerušovaný a opakujúci sa nízky, resp. zvyšujúci sa a opäť znižujúci zvuk "výzbroje" pri rozbehu voza? ja som si z toho vyvodil, že v tej chvíli určite účinkuje nejaká ochrana proti sklzu, ale na koľajové vozidlá som diletant, tak vďaka za prípadné objasnenie ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Quakeman