207 sú v podstate dve linky v jednej (Valašská - Hodžko a Hodžko - Ružová Dolina).
Celá linka funguje tak, že v rannej špičke sa ľudia zbierajú na trase Valašská - Hodžko a na trase Ružová dolina - Hodžko, pričom na Hodžku sa doslova vyprázdni trolejbus v oboch smeroch a pokračuje na Valašskú, resp. Ružovú dolinu skoro prázdny. V poobedňajšej špičke je situácia presne opačná - Na Hodžku v oboch smeroch nastúpi také množstvo ľudí, ktoré prevyšuje kapacitu trolejbusu a smerom na konečné sa trolejbus vyprázdňuje.
V smere na Valašskú rieši kĺbak na 208 len úsek Kozia - Hodžovo námestie (teda jeden medzizastávkový úsek). Problém je však v úseku Červený kríž - Hodžovo námestie.
hej, to by tiez slo. len ci by to ten APU utiahol do toho kopca. Ked to skusali na DD tak to vyzeralo vseliako ?
ale ak ano, tak minimalne v casoch sankovaciek a lyzovaciek super.
Ak sa na L208 daju len klbaky, tak na L207 by zrejme nebolo treba.
Mna by skor zaujimalo, ze ci z novych kratkych troflikov s APU sa nedaju nejake na 204 alebo 207 s tym, ze kazdy 3-4 by isiel az do lesoparku a L43 by sa zrusila?
Davat klbak na kazdy druhy spoj nejakej linky nema prilis zmysel Skor je podla mna skoda ze sa neobstaravaju aj nejake 15-metrove vozy, zmysel by rozhodne mali na viacero linkach..
Inak ak som spravne pochopil nove materialy ohladne stanice, pocas reko nema byt vybudovane nahradne obratisko trolejbusov (iba autobusy). Teda 201 bude treba potiahnut na Hrobonku, takze klbaky navyse sa hodia.
Poslanci mestskeho zastupitelstva prave schvalili zavedenie BID od 1.3.2013. Spolu s nedavnym rozhodnutim zastupitelstva BSK to znamena, ze projekt ma zelenu. Zostava teda uz len schvalenie cenoveho vymeru a projekt bude mozne spustit...
Sucasne sa ma z predaja v kratkom case stiahnut priplatok BID. Comu celkom nerozumiem, kedze listky predane pred zavedenim IDS maju platit za povodnych podmienok, teda nechapem preco nemozno BID priplatok predavat do 28.2. s tym ze by platil za povodnych podmienok (jediny argument je ze automaty neberu 1- a 2-centovky, ale to sa da riesit aj inak, ovela bezbolestnejsie pre cestujucich).
Inak z nových troflíkov sa ujdú aj nejaké kĺbačiky na 207ku? Minimálne každé druhé poradie v špičke by si ten kĺbačik zaslúžilo. Prakticky od Červeného kríža po Hodžko je naplnená na 100% kapacity
Vrakunski poslanci chcu dat premenovat Cintorin Ruzinov na Cintorin Vrakuna a Cintorin Vrakuna na Cintorin Stara Vrakuna. Budeme mat zastavku Slovak Lajnsu Bratislava, Ruzinov, Cintorin Vrakuna? ?
Nie, v materialy sa neuvazuje o viac variantoch. Prave naopak, je tam velmi jednoznacne, ze MsZ ho musi schvalit v predlozenej podobe (bez zmien), aby nevznikol konflikt s tym co schvalil BSK.
Dnes je na programe MsZ aj bod "integrovany dopravny system" - toto je samostatny bod, iny ako ten BIDkovy material co som sem postoval. Bohuzial, vobec netusim o co ide, kedze k tomuto bodu stale nebol na net nahraty material.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Inak ak som spravne pochopil nove materialy ohladne stanice, pocas reko nema byt vybudovane nahradne obratisko trolejbusov (iba autobusy). Teda 201 bude treba potiahnut na Hrobonku, takze klbaky navyse sa hodia.