Šírka jednej polovice Košickej je cca 7m, takže by sa tam bez problémov zmestil vnútorný 3 m široký pruh a vonkajší 4 m bus + cyklopruh. Len by si to žiadalo obetovať parkovacie miesta.
Autobusová stanica je iný prípad, tam sa myslí len na čo najväčšie rozšírenie ciest (v niektorých prípadoch dokonca na úkor chodcov) a na peších, cyklistov a verejnú dopravu sa nemyslí... ?
problem kosickej je v tom, v akej dlzke je tam povolene parkovanie autam ... kosicka je povodne 2+2 cesta
podstate viacej by pomohlo, keby sa zakazalo parkovanie aspon po prechod kde je tekovska .. a zaroven predlzil odbocovaci pruh do lava...
takiez si myslim, ze daleko lepsie by bolo, keby sa smero od kosickej az po mileticku potiahol suvisly bus pruh .. na druhej strane detto .. a zakazalo parkovanie aut ..
napriklad ani pri prestavbe autobusovej stanice sa nemysli na bus pruhy co je uz dost mimo .. a to ani na mlynskych nivach a ani na svatoplukovej ..
Preco keby sa zrusilo lave odbocenie smer Kosicka prievozska od Dulovho namestia a boli by mozny iba priamy smer v troch pruhoch by sa predlzili kolony?
No keby bol ten pruh len pre odbocenie vlavo = pre IAD by zostal jediny pruh priamo, tak sa ti tam mozu kolony predlzit takym sposobom, ze 68 bude meskat este viac.
DPB aktuálne spracúva vyhodnotenie meškaní linky 68, dúfam, že z toho bude pekný výstup, a bude vidno, ktoré úsek vyskakujú ako najproblematickejšie. Následne by mali byť spracované a predložené návrhy na preferenciu na trase tejto linky.
Signal pre lave odbocenie Kosicka-Prievozska nemoze byt skrateny, kedze kvoli usporiadaniu pruhov musi mat zelenu spolu s priamym smerom po Kosickej smer Apollo (odbocovaci pruh je sucasne aj pruh pre jazdu priamo).
kazdy rok ked nasnezi si poviem. "keby taketo tiche boli tie T3ky stale, tak ine ani nechcem" ?
Inak k 68 a jej meskaniu:
Dnes som mal cas a chut, tak som si trochu odsledoval L68. Zacinal som v Petrzalke, voz prisiel na cas pri Salezianoch -9. Ziadna zapcha cestou, cez krizovatku Kosicka Prievozska sme presli na druhy signal volno, mala asi 2 minutova zapcha na Kosickej od Dulovho namestia. Cele mi to teda prislo, ze to proste nie je o zapchach ale o zlej chrono.
Inak signal volno na krizovatke Kosicka/Prievozska pre priamy smer (na Dulovo) je strasne kratky a mal by sa predlzit na ukor laveho odbocenia z Kosickej na Prievozsku. Dokonca by som to odbocenie zrusil a poslal auta cez Svatoplukovu.
Na Kosickej v casti od Prievozskej po Mileticovu, by sa mal vytvorit pruh, ktory by bol od 7.00 do 18.00 vyhradeny pre jazdu MHD a od 18.00 do 7.00 by bol vyhradeny pre parkovanie.
Samozrejme, neda sa to hodnotit na zaklade jednej jazdy, no vzhladom na dnesne pocasie, bola cela trasa volna a prve zdrzanie prislo az na Kosickej. Nejake zavery sa z toho daju robit. No v podstate mi to pride ako setrenie a la DPB. Proste chrono je stavana kratsie ako ma byt a keby ju napravili bolo by treba viac vodicov a vozidiel. Tak to radsej neurobia a takymto sposobom "setria"
tr3mp
Autobusová stanica je iný prípad, tam sa myslí len na čo najväčšie rozšírenie ciest (v niektorých prípadoch dokonca na úkor chodcov) a na peších, cyklistov a verejnú dopravu sa nemyslí... ?