postrehy z dneška:
1. vodič súpravy 7767-7768 dnes otváral dvere ešte za jazdy...keď som poobede vystupoval pri PKO, tak sa mi otvorili dvere asi 2 sekundy pred úplným zastavením električky
2. okolo 16:00 videný električkový pluh ako si to šinie pri Lafranconi smer mesto
3. na električkovej zastávke Lafranconi smer KV chýba v prístrešku sklo aj s tabuľou s odchodmi
vsak to ja viem, preto hovorim, ze sa mi nepaci ako tento potencala zmrvili .. najma po postaveni apolla ..
keby sa zakazalo parkovanie aspon ciastocne, velmi by to pomohlo ..
pri AS sice pisu ze zrusia na parickovej pozdlzne parkovanie, urobia cyklotrasu a urobia dalsie parkovisko, ale pochybujem, ze sa to zrelizuje ..
plus vidim velke minus, ze parickova uz nebude prejazdna dalej od svatoplukovej ale bude nutne odbocit na svatoplukovu .. to dost zahlti svatplukovu, kde ja velmi kratky interval
Šírka jednej polovice Košickej je cca 7m, takže by sa tam bez problémov zmestil vnútorný 3 m široký pruh a vonkajší 4 m bus + cyklopruh. Len by si to žiadalo obetovať parkovacie miesta.
Autobusová stanica je iný prípad, tam sa myslí len na čo najväčšie rozšírenie ciest (v niektorých prípadoch dokonca na úkor chodcov) a na peších, cyklistov a verejnú dopravu sa nemyslí... ?
problem kosickej je v tom, v akej dlzke je tam povolene parkovanie autam ... kosicka je povodne 2+2 cesta
podstate viacej by pomohlo, keby sa zakazalo parkovanie aspon po prechod kde je tekovska .. a zaroven predlzil odbocovaci pruh do lava...
takiez si myslim, ze daleko lepsie by bolo, keby sa smero od kosickej az po mileticku potiahol suvisly bus pruh .. na druhej strane detto .. a zakazalo parkovanie aut ..
napriklad ani pri prestavbe autobusovej stanice sa nemysli na bus pruhy co je uz dost mimo .. a to ani na mlynskych nivach a ani na svatoplukovej ..
Preco keby sa zrusilo lave odbocenie smer Kosicka prievozska od Dulovho namestia a boli by mozny iba priamy smer v troch pruhoch by sa predlzili kolony?
No keby bol ten pruh len pre odbocenie vlavo = pre IAD by zostal jediny pruh priamo, tak sa ti tam mozu kolony predlzit takym sposobom, ze 68 bude meskat este viac.
DPB aktuálne spracúva vyhodnotenie meškaní linky 68, dúfam, že z toho bude pekný výstup, a bude vidno, ktoré úsek vyskakujú ako najproblematickejšie. Následne by mali byť spracované a predložené návrhy na preferenciu na trase tejto linky.
Signal pre lave odbocenie Kosicka-Prievozska nemoze byt skrateny, kedze kvoli usporiadaniu pruhov musi mat zelenu spolu s priamym smerom po Kosickej smer Apollo (odbocovaci pruh je sucasne aj pruh pre jazdu priamo).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dopravak88