Chlapce asi nechapes ze ta stranka nie je nasa. Je to konkurencia, je to nefunkcne a tak podobne. Ja sa na nu pozerat nebudem - dnes mam celkom pekny den.
Hej, to som mal na mysli. Okrem toho by si Martin mal uvedomit, ze gradient bohatstva statov je od severozapadu k juhovychodu, proste pri porovnani DE a CZ bude CZ horsie, pri porovnani CZ a SK bude SK horsie, pri porovnani SK a UA bude UA horsie, pri porovnani UA a Moldavska (ani skratku neviem) bude Moldavsko horsie... a tak dalej az k Ulanbataru.
A CZ/SK je pritom z vyssie uvedenych ten najmensi rozdiel
Ja nemam nic proti vasej stranke, je nahodou vyborna. Odporucil mi ju PvvS, nech sa nanu pozriem, ze by som tam mal najst co potrebujem. Aj to mozno najdem, ked sa tam zaregistrujem, ale neviem ako sa to da. Nemas napad?
Vieš, Martin, Tvoje ekonomické analýzy sú hodné tak IV. cenovej skupiny s výstrahou, kde sa zliezajú lopatári aby sa posťažovali na to, že majú menšie platy ako manažeri.
Mohol by si nám láskavo z Tvojej ctenej cisárskej výšky poskytnúť jednu radu? Kde máme podľa Teba tie peniaze zobrať???
Ale inak velmi standardna v Madarsku, Polsku a byvalom CCCP, kde sa Ikarus 280-T kupoval z dovodov unifikacnych a dost silne konkuroval Skodovackym vyrobkom.
To čo počítaš?
1) Prečo porovnávaš cenu denného lístka v Ostrave a v Bratislave, spolu s tým priemerný plat v Prahe a Bratislave a ešte cenu desaťminútového lístka v BA a hodinového v Prahe?
MHD v Bratislave je síce veľmi drahá ale to rozhodne nie je jej hlavný problém. Tí, ktorí tvoria podstatu prepravných prúdov, aj tak totiž používajú predplatné cestovné lístky. Problémom MHD v Bratislave je jej podinvestovanosť na jednej strane a neuveriteľná schoponosť DPB vyhadzovať peniaze na pi..viny.
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majkl