Reply on: zdenko #18285:
vdaka ze ten link. Akurat som si chcel tu stranku pozriet, ale nevedel som si spomenut na adresu (stolicna kompania gradskovo transporta som vedel, len nie to za tym).Maju tam ale chybu. Duwag (s original nemeckymi napismi a nie najlepsim stavom) jazdia na linke 20. Na kratsej trase je 22 su T6. Po Iskar idu Duwag len pri dojazde do vozovne. Maju Duwag supravy, 2 a 3-clankove.
A v T6 z roku 1999 som videl napis CKD DS aj vyrobne cislo.
Tie 3 clankove T8 sa prerabaju na nizkopodlazny diel (ako KT8).
A na trase kde jazdila T4D (zeby 8?) som videl aj clankovu elinu.
Z
Len potichu a nesmelo podotykam, ze PREZUT komplet bus (alebo event. T-bus) a ZAMENIT kolesa s letnymi gumami za zimne je neporovnatelna robota. Predpokladam, ze pouzivame druhu alternativu (lebo oddelovat pracne kazdu letnu gumu z ramu by bola otrockaaa robota). MOJA domnienka (nemusi byt spravna-vychadzam z technickych priruciek o klbovych autobusoch, ktore som studovala): zvihaky na kazdu napravu potrebujeme maximalne DVA:spredu a zozadu (rozumej sprava a zľava kolesa ) a najviac DVOCH ludi, ktori snimu koleso(a) a nahodia druhe. Bus sa snime zo zvihakov a pokracujeme na dalsom kolese dokola celeho busu. Ratam, ze na vymenu vsetkych kol kratkeho busu je potrebna najviac hodina a u klboveho tak hodina a pol. Prosim opravit ma, ak sa mylim.