novacik #17865:
Dnes to nestiham, inokedy ale pridem a odfotim, vdaka za info. Co sa foriem pre zvaranie termitom tyka, tak hadam sa v dnesnej dobe este stale nekladie 14 roznych typov kolajnic. Dopocul som sa, zevraj sa "unifikuje" iba typ S 49 a NT4, pripadne este jedna zliabkova, aka to je si uz nespomeniem. Takze aspon nove trate by sa mohli zvarat termitom, nie? A na mieste napojenia na staru kolajnicu nech teda ide elektroda...
novacik #17866:
Vsak to uz hadam je vymislene, ked to inde funguje? Naco vymyslat vymyslene? Osobne uplne suhlasim s otvorenym zvrskom, dal by som ho vsade, kde to ma zmysel - pred Polus jednoznacne. Zatravneny zvrsok by som pouzil iba ako alternativu k dlazobnym kockam, resp., ked uz musi byt zatvoreny zvrsok a nerata sa s premavkou inych vozidiel po trati, tak nevidim dovod, preco by to malo byt zadlazdene, popripade zaasfaltovane. Samozrejme, su vynimky, ako centrum, krizovatky a okolie zastavok.
A ako je DP zo strany Magoriatu tlaceny velmi dobre viem...
Igorko #17868:
Doma mam zapisnicu z Odbornej diskusie k Nosnemu systemu MHD, ktora sa konala v dnoch 12.3.2003 a 5.5.2003 (bol som tam). Ak mas zaujem, tak mozem to niekedy doniest, ked budes v BA (cislo na mna mas). Dobre sa da na tom zasmiat (aj zaplakat, kde chodia iste osoby na tie ich k...., to naozaj zasnem)
J #17877:
S tou karierou v DPB to zatial naozaj nemyslim vazne, vzdelanie mam ukoncene tak akurat stredoskolske, stojnicke. Vobec nemam ambicie triast panovi Rafajovi alebo komukolvek inemu (hm..., nasli by sa aj taki, ale ja sa s nimi natahovat nebudem) so stolickou (na to su ini adepti... ). Btw., si si isty, ze bude 24 novych SORov? Nie si nahodou privelky optimista? Jedine co bude budu draciky, a to tiez v neznamom mnozstve.
J #17879:
A ten "podstivy tender" vypisat tak, aby ho vopred vyhral Solaris, ze?
Dnes to nestiham, inokedy ale pridem a odfotim, vdaka za info. Co sa foriem pre zvaranie termitom tyka, tak hadam sa v dnesnej dobe este stale nekladie 14 roznych typov kolajnic. Dopocul som sa, zevraj sa "unifikuje" iba typ S 49 a NT4, pripadne este jedna zliabkova, aka to je si uz nespomeniem. Takze aspon nove trate by sa mohli zvarat termitom, nie? A na mieste napojenia na staru kolajnicu nech teda ide elektroda...
novacik #17866:
Vsak to uz hadam je vymislene, ked to inde funguje? Naco vymyslat vymyslene? Osobne uplne suhlasim s otvorenym zvrskom, dal by som ho vsade, kde to ma zmysel - pred Polus jednoznacne. Zatravneny zvrsok by som pouzil iba ako alternativu k dlazobnym kockam, resp., ked uz musi byt zatvoreny zvrsok a nerata sa s premavkou inych vozidiel po trati, tak nevidim dovod, preco by to malo byt zadlazdene, popripade zaasfaltovane. Samozrejme, su vynimky, ako centrum, krizovatky a okolie zastavok.
A ako je DP zo strany Magoriatu tlaceny velmi dobre viem...
Igorko #17868:
Doma mam zapisnicu z Odbornej diskusie k Nosnemu systemu MHD, ktora sa konala v dnoch 12.3.2003 a 5.5.2003 (bol som tam). Ak mas zaujem, tak mozem to niekedy doniest, ked budes v BA (cislo na mna mas). Dobre sa da na tom zasmiat (aj zaplakat, kde chodia iste osoby na tie ich k...., to naozaj zasnem)
J #17877:
S tou karierou v DPB to zatial naozaj nemyslim vazne, vzdelanie mam ukoncene tak akurat stredoskolske, stojnicke. Vobec nemam ambicie triast panovi Rafajovi alebo komukolvek inemu (hm..., nasli by sa aj taki, ale ja sa s nimi natahovat nebudem) so stolickou (na to su ini adepti... ). Btw., si si isty, ze bude 24 novych SORov? Nie si nahodou privelky optimista? Jedine co bude budu draciky, a to tiez v neznamom mnozstve.
J #17879:
A ten "podstivy tender" vypisat tak, aby ho vopred vyhral Solaris, ze?
Vladimír
V Brne sa človek tou jednou linkou, čo mu na zastávke pred domom stojí takmer nikde priamo nedostane, ale na druhej strane superkrátky interval zaručuje, že spoj ide vždy. A keď vie, kde má prestúpiť na druhú linku a za predpokladu, že aj tá má superkrátky interval, tak logicky trávi pri prestupovaní minimum času.
Napadlo ma úplne šialené linkové vedenie električiek v Bratislave len s tromi linkami:
- linka č. 1: Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Ružinov
- linka č. 2: Karlova Ves - nábrežie - Šafárikovo nám. (späť Jesenského) - Špitálska - Vajnorská - Zlaté piesky (polovica spojov vyznačených v CP končí pri ŽST Nové Mesto)
- linka č. 3: Dúbravka - Karlova Ves - nábrežie - tunel - Obchodná - Račianska - Rača (polovica spojov vyznačených v CP končí pri ŽST Vinohrady)
Interval na všetkých navrhnutých linkách by mohol byť 2 min. v špičke a 3 min. v ostatnom dennom čase v pracovných dňoch a napr. 6 min. v soboty, nedele a sviatky.
Za jediné negatíva považujem, že po Jesenského sa jazdí len smerom z mesta a neexistuje nejaké spojenie Šafárikovho nám. s Karlovou Vsou a Dúbravkou.