J, Andy, Papyr: Tak som si zratal frekvenciu spojov. Mne odchadza za hodinu zo zastavky Lachova v spicke pracovneho dna 2*44 spojov oboma smermi (vsetky klbove). Oboma smermi je to interval 41 sekund. Z blizkej zastavky Hrobakova je to dokonca 2*53 spojov, interval 34 sekund
J
frenky: #17806 môžem zo všetkým súhlasiť, až na tú regionálku. Ak by sa spravil dobrý projket, nemuselo by to byť zlé. Veď keď elinu, tak rýchlodrážnu, čiže nejak veľa zastávok by nehrozilo. Lamač a DNV sú dosť ďaleko od seba a tak je skôr pravdepodobnejšie, že by sa dali ukecať na financovanie rogionálky po účasnom železničnom telese, ako budovať úplne novú elinovú trať, ktorá pôjde porpi tej železničnej a v dĺžke viac ako 4km bez zastávok. Veď ak by to mala byť rýchlodrážna elina tak v Lamači by bola maxi dve zastávky a v DNV maxi tri. To môžme vybudovať aj na existujúcej železničnej trati. Neskôr by mohla zísť na Lamačskú a ísť na patronku a ďalej.
A takisto nie je pravda, že by sa nedal urobiť prestup na jednej hrane. Stačilo by niečo ako železničné priecestie, ale trať by cesta nekrižovla, ale išla popri železnici na rovnakej úrovni, po ktorej by bus prišiel do stanice, kde by ľudia vystúpili, peši prešli dva metre a nastúpili do motoráčika. Prebudovať stanice v Lamači a DNV + v DNV pridať ešte jednu niekde pri ulici Novoveská.
Netreba všetko hneď zavrhnúť, najprv sa pokúsme nad tým porozmýšlať a vymyslieť ako by sa to dalo. Ak dôjdeme k názoru, že by sa to nedalo, tak potom to zavrhnime.
#17807 : smola. Možno by stálo za uváženie expres s príplatkom. Vtedy by tí lakomejší chodili 21 a tí "rozšafnejší" 121. Tá cena by mala byť taká, aby dôchodcovia, ktorý majú fúru času išli 21 a ľudia, ktorý sa skutočne ponáhľajú boli ochotný investovať do cestovného aby boli skorej v meste.
si: akej farby by si chcel vlastne ten interiér, aby nebola vidieť špina?