Reply on: d3k0 #17779:
Suhlasim, len si dovolim trochu rozviest myslienku:Chcem sa ist zabavat a utratit nieco malo penazi.
Nemozem teda ist autom, lebo budem pit.
Do mesta sa dostanem jednoducho.
Ale z mesta sa nedostanem nijako.
Platenie za taxik mi nocnu zabavu vyrazne predrazi.
Tak radsej nepojdem nikam.
Takto uvazuju mnohi. Pan zastupca mesta si asi neuvedomuje, ze trzby nocnym podnikom, teda potazmo aj mestu, mozu zvysit aj studenti, ktori maju sice hlboko do vrecka, ale na chlast najdu vzdy. Len uz nenajdu na taxik. Poviete si, kolko penazi moze dat taky student. No samozrejme, ze nie vela. Ale zato tych studentov je take velke mnozstvo, ze tu plati babka k babce...
Presovske nocne podniky bezia k spokojnosti zabavychtivych ludi i miestnych obyvatelov do velmi neskorych nocnych hodin. Presovcania vedia, ze ich v noci ma co odviezt domov. Je niekedy az zaujimave sledovat, ako sa o cela 40 az cela 45 hromadne vyprazdnuju krcmy v centre, pretoze o cela 50 pojde nocny spoj na Sidlisko III... to iste sa opakuje, ked ide o cela 10 naspat na Sekcov Krcmy funguju, ludia utracaju, na nocnych spojoch jazdia klbove trolejbusy, v ktorych pokracuje druzna debata a rozvijanie znamosti nadviazanych este v nocnych podnikoch... a kazdy je spokojny.
Ja mam skor pocit, ze v BA vyuziva taxikarska lobby neschopnost DPB ku svojmu prospechu. Alebo v tom ma priamo prsty. Ale mozno som paranoik...
Papyr
- ekonomicku vykonnost celeho Slovenska s priemerom EU, alebo
- ekonomicku vykonnost Bratislavy s inym europskym polmilionovym mestom (najlepsie s hlavnym, ak take este niekde v EU existuje.)
Linka 21 je nestastna. To by chcelo bud expresny autobus ako vyrazny doplnok k tomu, co je teraz (vlastne navrat k niekdajsim casom, kedy do DNV jazdil i expres), alebo velmi vyrazne zhustenie intervalu za predpokladu nasadenia klbovych vozidiel, alebo priamo kolajovu dopravu.