Este zaciatkom tohto roku mal DPB v plane cez vikend zhustit interval na linke c. 93 zo sucasneho 12-minutoveho na 10-minutovy. Dovodom boli zvysene prepravne naroky (Tesco, Terno, Aupark, ...) a vela nevyuzitych vozov a vodicov z Petrzalke. Preco sa od tohto planu upustilo?
no aku ptakovinu nam zase vymysleli v DPMK. Nastup cez predne dvere na linke R do usstel. chcem upozornit ze tam na jeden spoj nastupi dav ludi taky ze duplak nestaci. Ma niektori DP na slovensku aspon kusok rozumu
COLOR:
No tercik 1 je preciarknuty lepiacou paskou, a este je tam aj tercik 7 a nepreciarknuty
S tymi cestakmi je to tak, ze ta 7 tam uz asi nebude premavat do novembra, takze ju kludne niekto moze odtrhnut...
Na zastavke Nam. SNP je tercik 1, hoci chodi cez tunel. A cestovne poriadky su vo vitrine 3 a nakrivo nalepene vedla vitriny bielymi lepiacimi nalepkami 2. Nie aby dali dole trasy nocakov, oni to radsej nalepia vedla, aby si to mohol hocikto strhnut. Ten cestak a tercik 1-ky tam nemaju co robit.
Aj ja byvam na Ostredkoch uz som si na tu trat prekliatu trochu zvykol. Vzdy rano o pol piatej zatvaram okno. Ale teraz tie zmeny su dobre, na 8,14 chodia Kachny a dnes ich je tam vacsina s gumennymi kolesami takze ma zobudila az 9vina o 9:00.
v Berline je hl.n. myslim Ostbahnhof.
Zoobf. je tiez dost dolezite ale ma len 2 nastupistia pre ICE EC IC IR D RB RE.
Vo vedlajsej hale je potom este nastupise pre S-bahn.
Isteže existuje dôvod - vrchárska bohorovnosť. Vždysatotakrobilo, inaktonejde a podobné dôvody to sú. Pevné svorky majú miestami odôvodnenie ale nie tak ako sa používajú v Bratislave. Doporučujem návštevu nejakého normálneho mesta. Napríklad Pardubice, Ostrava, Zlín.
Naproti tomu napr. Brno používa pevné svorky veľmi intenzívne ale účelne - takže to síce vyzerá otrasne ale jazdí sa cez to dobre a rýchle.
Vrchárstvo som síce neštudoval ale z pohľadu eometrie trakčného vedenia o ňom viem pravdepodobne iac ako s. ing. Parovod:-).
I.
Hlucnost trate v ruzinove by mohol znizit vysadeny zivy plot (vo vyske asi 1-1.5 metra) po oboch stranach elektrickovej trate - co najblizsie ku kolajam - a pekne nahusto kombincia listnatych a stalezelenych krikov.
A navyse - vyse pol metra siroky a meter vysoky pichlavy pas sa prelieza horsie ako zabradlie
Je to na Zahradnickej ulici medzi krizovatkami s Mileticovou a Jegeho v smere na Jegeho zda sa mi ze kusok za zjazdovou vyhybkou.. Neviem to moc popisat, lebo neviem co sa ako presne nazyva a uz neviem presne ako a kde presne to bolo.. Ale chodievam okolo, takze si to nabuduce pozrem lepsie Ale cca. pred 2 tyzdnami som sa viezol v trolejbuse cez zjazdovu vyhybku Jelacicova-Mileticova smer Trnavske myto a normalne sa vytrhnuta botka zo zberaca zasekla vo vyhybke. Vodic sa na to iba usmieval Potom dosli vrbusti a kladivom sup botku von a srobovakom nieco na vyhybke dotiahli a isli domov.
Inac ked uz tu byva rec o kombinaciach pevnych a pruznych svoriek atd., tak naozaj neexistuje nejaky dovod, preco to tak vrchari montuju? Lebo predsa len sme nestudovali nejake "vrcharstvo" a mozno to ma nejake opodstatnenie, preco to tak je.
Na zastávka Tomášikova a potom ešte tuším Pri jazere:-).
Tomu popisu tých saleziánov nerozumiem, nedokážeš to popísať nejako ináč? Kde to je, ktorým smerom, pri akých armatúrach atď.. Ona vôbec táto oblasť je vrchársky mimoriadne zopsutá, stračí si pozrieť prevedenie križovatky E x T Záhradnícka - Jégého. To je dielo...
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fefe
Musím vám povedať,že je tam super,ale v tuneli je strašna zima.
Brrr,,